استقرار مراقبان بهداشتی در شعب اخذ رای قزوین

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: برای پیشگیری از هر گونه مشکلی باید در هر شعبه اخذ رای یک مراقب بهداشت به عنوان عضو شعبه مستقر شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، رییس ستاد انتخابات استان قزوین در  ستاد انتخابات استان که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و همه وظیفه داریم برای تحقق این مهم اقدام کنیم.

او تصریح کرد: فراهم کردن تمهیدات لازم برای شرکت حداکثری مردم از مهمترین رسالت های همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

حبیبی یادآورشد: ویروس کرونا بیش از یک سال است شرایط ویژه ای در کشور ایجاد کرده به همین دلیل تفاوت های زیادی در این دوره داریم و کاری سخت در پیش است که با مدیریت باید آن را سپری کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: برای پیشگیری از هر گونه آسیب ناشی از کرونا باید مراقبت های بهداشتی به شدت مورد توجه قرار گیرد.

حبیبی بیان کرد: برای پیشگیری از هر گونه مشکلی باید در هر شعبه اخذ رای یک مراقب بهداشت به عنوان عضو شعبه مستقر شود که در این راستا دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر موظفند مراقبان بهداشت را به ستادها و هیئت های اجرایی شهرستان ها معرفی کنند.

او تصریح کرد: ستادهای تبلیغاتی داوطلبان باید در مکانهای مناسب جانمایی و مستقر شوند و انتخاب مکان در خیابان‌ها و معابر شلوغ منطقی نیست زیرا باید فاصله ستادها حتماً رعایت شود تا در رفت و آمد افراد مشکلی به دلیل نزدیکی ستادها ایجاد نشود.

حبیبی یادآورشد: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی لازم است روسای ستاد خود را به ستاد انتخابات استان معرفی کنند.

او گفت: برای انتخابات 28خرداد ماه در استان قزوین تعداد هزارو185شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای شهروندان پیش بینی شده است.

رییس ستاد انتخابات استان قزوین همچنین اعلام کرد: براساس گزارش های تهیه شده در کشور عملکرد ستاد انتخابات استان خوب ارزیابی شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1521342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =