۲ نفر
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کریم و عابدزاده به یاد تیم رویایی 98/عکس

کریم باقری که روزگاری با احمدرضا عابدزاده در تیم ملی ایران هم بازی بود، اکنون در نقش مربی فرزند هم تیمی سابقش ظاهر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرینات تیم ملی برای برگزاری دیدار فوق العاده حساس مقابل بحرین، شنبه شب نیز برگزار شد و ملی پوشان زیر نظر کادرفنی، کارهای تاکتیکی را انجام دادند تا برای این جدال حساس و سرنوشت ساز، آماده شوند.

کریم باقری که پیش از عزیمت ملی پوشان به بحرین به جمع کادرفنی تیم ملی اضافه شد، همچون روزهای گذشته این بار نیز با نظارت بر تمرینات و حضور مستمر در جریان کارهای تمرینی، کار شاگردانش را زیر نظر داشت.

باقری که در تیم رویایی سال 1998 موفق شد به همراه احمدرضا عابدزاده و یکی دو جین بازیکن از نسل طلایی فوتبال ایران راهی جام جهانی فرانسه شود، این روزها به مربی فرزند هم تیمی سابقش تبدیل شده و در حاشیه تمرین شنبه شب نیز با امیر عابدزاده به خوش و بش پرداخت.

کریم و عابدزاده به یاد تیم رویایی 98/عکس

کریم و عابدزاده به یاد تیم رویایی 98/عکس

کریم باقری که به همراه عابدزاده بزرگتر راهی جام جهانی 98 فرانسه شد، بسیار امیدوار است که با عابدزاده کوچک نیز تیم ملی را به جام جهانی برساند که لازمه این کار، پشت سرگذاشتن این مرحله و راه یابی به مرحله اصلی مقدماتی جهت حضور در رقابت های جام جهانی 2022 قطر است.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1522509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =