۱۰ نفر
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
ماجرای جنجالی کی‌روش و خبرنگاران بحرینی

خبرورزشی نوشت؛ کارلوس کی‌روش سرمربی حدود ۹ سال قبل در مصاحبه‌ای طولانی با خبرنگاران بحرینی یکی‌، دوبار با آنها به تندی بحث و جدل کرد.

در دور برگشت رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، تیم ملی ایران پس از برد ۶ - صفر مقابل بحرین در منامه به مصاف این تیم رفت. بازی با نتیجه یک - یک به پایان رسید اما خبرنگاران بحرینی ترجیح دادند با سرمربی وقت تیم ملی ایران وارد مشاجره شوند.

کارلوس کی روش؛ استاد جنگ های روانی بود اما او هم تشخیص داد با احتیاط به مصاف ژورنالیست‌های بحرین برود. ماجرای او با بحرینی‌ها از جایی آغاز شد که گل حریف را شانسی دانست؛ همین مسأله واکنش یک خبرنگار بحرینی را در پی داشت. او خطاب به کی‌روش گفت: آیا این گل زیبا نبود؟ ما با چند پاس به گل رسیدیم و بازیکنان ما تکنیک خودشان در این صحنه نشان دادند.

کی‌روش در پاسخ به این خبرنگار گفت: نمی‌گویم گل شما زیبا نبود، این گل خوبی بود و مثل گل ما در یک منطقه کوچک با پاس‌های زیاد به ثمر رسید اما باز هم تأکید می‌کنم که گل بحرین روی اشتباه فردی ما و شانس تیم شما به دست آمد.

خبرنگار بحرینی قصد ادامه بحث را داشت که کی‌روش به او واکنش نشان داد و با انگشت خبرنگار دیگری را نشان داد و گفت شما سوال کنید. در این لحظه یک خبرنگار بحرینی گفت: اگر ما کارآیی نداشتیم پس چرا در آستانه برد قرار گرفتیم؟

 کی‌روش در پاسخ گفت: با من بحث نکنید. بحث‌های فنی مربوط به تیم‌تان را از آقای تیلور بپرسید ولی اگر اذیتم کنید مصاحبه را قطع می‌کنم.

در این لحظه یک خبرنگار دیگر بلندگو را در دست گرفت و با تعریف از تیم ملی ایران گفت: بازی دو تیم سطح بالا بوده است که کی‌روش از این جمله خوشش آمد و گفت اکسلنت (عالی) و ادامه داد: این تجربه خوب برای فوتبال ایران است ما در لحظات پایانی بازی باخته را مساوی کردیم.

نکته قابل توجه اینکه چند روز پیش در کنفرانس خبری دیدار تیم‌های ایران و هنگ گنگ، خبرنگاران بحرینی در منامه سعی کردند روی اعصاب دراگان اسکوچیچ نیز راه بروند اما سرمربی تیم ملی به خوبی پاسخ آنها را داد و با ایراد گرفتن از چمن ورزشگاه المحرق به آنها اجازه جر و بحث بیشتر نداد.

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1522546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Qrp IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    24 4
    اسکوچیچ شاید مربی نباشه که خیلی اسم در کرده باشه اما تو لیگ خودمون نیمایی رو که می‌گرفت با کم ترین بضاعت بهترین عملکرد رو داشت خلاصه حالا که سرمربی تیم ملی شده یعنی یه چیزایی در توبره داره به عنوان هموطن و وطن پرست فقط حمایت کنید
  • حجت IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    16 7
    به امیدپیروزی ایران برابر بحرین