با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای تیم‌داری در بسکتبال رایزنی شده است

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: با باشگاه‌هایی چون استقلال، پرسپولیس، پیکان و سایپا برای تیم‌داری در این رشته رایزنی شده و برنامه ما محقق شدن این امر بعد از ایجاد ثبات باشگاه‌هاست.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال که به ارومیه سفر کرده است در تکمیل این خبر گفت: شاهد حضور پرشور تیم‌ها در لیگ‌های مختلف هستیم و یکی از اهداف فدراسیون و ملاک‌های ما برای عملکرد استان‌ها حضور در رقابت‌های کشوریست که در سال گذشته و سال جاری ۱۶ تیم در لیگ برتر، ۳۹ تیم در لیگ دسته یک و ۳۰ تیم در لیگ دسته دو بوده که در این خصوص نیز یکی از اهداف ما حضور باشگاه‌های پرطرفداری چون استقلال، پرسپولیس، پیکان و سایپاست که در این خصوص رایزنی‌هایی نیز انجام گرفته است.

وی صعود تیم بسکتبال ۳×۳ را به عنوان یکی از ۸ تیم نخست راه‌یافته به عنوان یک موفقیت برای ورزش کشور عنوان و خاطرنشان کرد: تیم بانوان نیز علی‌رغم سابقه کمی که به واسطه تایید پوشش و لباس داشت نتایج خوبی در رقابت‌های انتخابی کسب کرد که البته منجر به راه‌یابی به المپیک نشد.

طباطبایی، آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های با پتانسیل بالا در بسکتبال عنوان و گفت: امیدوارم رئیس جدید هیات که برنامه جامعی نیز برای این رشته تدوین کرده، بتواند آذربایجان‌غربی را دوباره به جایگاه مناسب برساند.

گفتنی است، مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد که اسماعیل نوری با کسب حداکثر آرا برای چهار سال به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1522826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =