سفر تیم‌های بسکتبال و هندبال بانوان جمهوری آذربایجان به ارومیه در ادامه پروتکل همکاری ورزشی با ایران

بعد از سفر تیم هندبال بانوان، تیم بسکتبال بانوان جمهوری آذربایجان براساس تفاهم و پروتکل امضا شده بین وزارت ورزش و جوانان ایران و این کشور برای انجام دیدارهای دوستانه به ارومیه سفر کرده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ولی حسینی رییس هیات بسکتبال استان در این خصوص گفت: طبق تفاهم و پروتکل امضا شده توسط وزارت ورزش و جوانان ایران و جمهوری آذربایجان مبنی بر تعاملات و برنامه های مشترک ورزشی در استان های مرزی تیم بسکتبال بانوان زیر ۱۸ سال باکو جمهوری آذربایجان از عصر روز گذشته در شهر ارومیه حضور دارند و بازی های دوستانه‌ای را با تیم های استان آذربایجان‌غربی برگزار خواهند کرد.
وی افزود: این مسابقه ها به صورت رفت و برگشت بوده و تیم منتخب آذربایجان‌غربی پس از ایام عید به شهر باکو سفر و با تیم های این شهر دیدار خواهد نمود.

تیم بسکتبال زیر ۱۸ سال بانوان باکو به مصاف تیم های بانوان زیر ١٨ سال  ارومیه، مهاباد و بوکان خواهد رفت.

همچنین تیم بسکتبال دختران جمهوری آذربایجان هم که استان آذربایجان‌غربی سفر کرده بود با ۲ شکست برابر تیم‌های این استان به باکو بازگشت.
شاهین کهنمویی در این خصوص گفت: تیم هندبال دختران جمهوری آذربایجان ابتدا روز جمعه برابر تیم بوکان ۲۶ بر ۵ شکست خورد و دیروز شنبه نیز با نتیجه ۲۸ بر ۶ برابر ارومیه مغلوب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =