توسعه گردشگری و افزایش فعالیت های تولیدی و اقتصادی کمک شایانی به ایجاد درآمدهای پایدار برای منطقه خواهد نمود

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همه معاونین و مدیران باید با نوآوری و اقدامات ابتکاری در چهارچوب قانون در جهت افزایش درآمدهای منطقه کمک کنند.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، علی درویش پور با اعلام این مطلب در جلسه کمیته درآمد و منابع سازمان اظهار داشت: مدیران سازمان باید علاوه بر وظایف و تعهدات جاری با فعالیت های جدید از جمله برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، استفاده از ظرفیت اتاق های فکر با حضور صاحب نظران و سایر نوآوری ها و ابتکارات، افزایش درآمد پایدار در منطقه را محقق نمایند.

وی افزود: توسعه صنعت گردشگری و افزایش فعالیت های تولیدی و اقتصادی موجب ایجاد درآمد پایدار برای منطقه و سازمان شده و مردم جزیره نیز از آن بصورت مستقیم و غیر مستقیم منتفع خواهند شد.

درویش پور ایجاد درآمدهای پایدار را لازمه استمرار توسعه در هر منطقه ای دانسته و گفت: با افزایش این نوع درآمدها در منطقه پیشرفت و توسعه بیش از پیش در جزیره محقق خواهد شد.

گفتنی است، دومین جلسه کمیته درآمد و منابع سازمان منطقه آزاد قشم در سالجاری روز دوشنبه مورخ ۱۷ خردادماه به ریاست مدیرعامل سازمان و با حضور معاونان و مدیران این سازمان با ۴ دستور کار تشکیل شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1523176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =