ابوالفضل پایداری: وزیر کشاورزی عراق خواستار سرمایه گذاری میهن در کشورش شد

مدیرعامل گروه صنعتی میهن از درخواست وزیر کشاورزی عراق برای سرمایه گذاری میهن در صنعت لبنیات آن کشور خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی میهن، هیات رسمی وزارت کشاورزی عراق به سرپرستی «محمد کریم الخفاجی وزیر کشاورزی این کشور» از گروه صنعتی میهن بازدید کردند.

حاج ایوب پایداری بنیانگذار گروه صنعتی میهن و مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه در این بازدید، هیات رسمی وزارت کشاورزی عراق را همراهی می کردند.

محمد کریم الخفاجی وزیر کشاورزی عراق در پایان بازدید از کارخانه های گروه صنعتی میهن، نسبت به وجود این حجم از ماشین آلات به روز و برتر در کارخانه های تولیدی محصولات لبنی و غذایی میهن و پاکیزگی و فناوری پیشرو آن، اظهار شگفتی و تعجب کرد.

ابوالفضل پایداری: وزیر کشاورزی عراق خواستار سرمایه گذاری میهن در کشورش شد

وی با بیان اینکه بازدیدهای بسیاری از کارخانجات لبنیات به خصوص در کشورهای مختلف اروپا داشته ام، اضافه کرد: تاکنون کارخانه ای به وسعت، تمیزی، مدرنی و این سطح از اتوماسیون که در شهر لبنیات گروه صنعتی میهن مشاهده کردم، کمتر دیده ام.

وزیر کشاورزی عراق همچنین از گروه صنعتی میهن برای سرمایه گذاری در عراق دعوت به عمل آورد و آمادگی خود را برای حمایت کامل از سرمایه گذاران این شرکت ایرانی در خاک عراق اعلام کرد.

ابوالفضل پایداری: وزیر کشاورزی عراق خواستار سرمایه گذاری میهن در کشورش شد

مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن در این بازدید تاکید کرد: تولیدات میهن با همان کیفیت صادراتی به بازار داخل نیز عرضه می شود.

وی در خصوص پیشنهاد وزیر کشاورزی عراق برای سرمایه گذاری در این کشور متذکر شد: گروه صنعتی میهن پیشنهاد سرمایه گذاری در صنعت لبنیات کشور عراق را با نگاه کارشناسی و مثبت بررسی خواهد کرد.

یادآور می شود که وزیر کشاورزی عراق به همراه هیات رسمی همراه، به مدت چهار ساعت از بخش های مختلف گروه صنعتی میهن از جمله شهر لبنیات میهن و کارخانه پاندا و ... بازدید کردند و از نزدیک با روند تولید محصولات لبنی و غذایی در میهن آشنا شدند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1523538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =