تسلیت معاون عملیات کل سپاه به سردار عبدالله زاده

تسنیم نوشت: سردار عباس نیل‌فروشان معاون عملیات کل سپاه در پیامی شهادت پاسدار اسلام، «حسن عبدالله‌زاده» را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: 

سردار سرتیپ پاسدار برادر حاج احمد عبدالله‌زاده

سلام علیکم

خبر شهادت فرزند گرامیتان مدافع حرم آل‌الله برادر پاسدار حاج حسن عبدالله‌زاده موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

بی‌گمان کسانی که با خداوند منان معامله می‌کنند و راه خویش را سیر الی‌الله قرار می‌دهند و راهشان رضای حضرت باری‌تعالی و اجرای فرامین ائمه اطهار و تحقق آرمان‌های والای دینی و اسلامی است، ماندگارند و هرگز در تاریخ فراموش‌شدنی نیستند.

درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی بر مجاهدانی که عَلم رسالت پاسداری از انقلاب را به دوش کشیده و با پیروی از سرور و سالار شهیدان راه حضرت اباعبدالله الحسین را به شایستگی پاس داشتند و سلام بر شهیدان شاهدی که مصداق بارز (صدقوا ما عاهدوا الله علیه) گردیده و با خون‌ پاک خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری نمودند.

اینجانب عروج آن فرمانده و مجاهد عزیز و مخلص را خدمت جنابعالی و خانواده معزز، بستگان و نیز همرزمان آن شهید تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم. ان‌شاءالله از شفاعت ایشان بهره‌مند شویم.

تسلیت معاون عملیات کل سپاه به سردار عبدالله زاده

27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1523637

برچسب‌ها