۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۹

یک عضو کمیسیون اقتصاد مجلس:اگر دولت خواستار تعامل بیشتر است باید پیش از ارائه لایحه ادغام نفت و نیرو با یکدیگر نشست های کارشناسی با بهارستانی ها را برقرارکند.

احد خیری در گفت وگو با خبرآنلاین با اشاره به اینکه باید کارشناسان مجلس و دولت یک نشست مشترک برگزار و به راهکارمشخص برسند، تصریح کرد: قطعا نحوه ادغام را در نهایت مجلس است که تعیین می کند.

به گفته او، دولت اگر خواهان ادغام این دو وزارتخانه باشد، باید وظایف آن را تدوین و به مجلس ارائه کند تا هر چه زودتر وزیر این وزارتخانه جدید مشخص شود.

وی با تاکید بر اینکه مجلس مصوبه ادغام نفت در نیرو را قانونی نمی داند، متذکرشد: این ادغام ها زمانی می تواند قانونی باشد که مجلس آن را تایید کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: ادغام وزارتخانه ها در جهت کوچک سازی دولت در برنامه پنجم دیده شده اما متاسفانه با ادغام وزارت نفت و نیرو با یکدیگر تنها اتفاقی که خواهد افتاد تشکیل وزارتخانه ای جدید و البته بزرگتر است.

خیری با اشاره بر اینکه به لحاظ کارشناسی این ادغام صحیح نیست،تصریح کرد:وزارتخانه های نیرو و نفت هریک وزارتخانه ای بزرگ هستند که ادغام این دو در همدیگر قبل از این که شرح و وظایف و مسئولیت ها مشخص شود به نحوی خلل در کار جامعه ایجاد خواهد کرد./31221

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۱
    0 0
    حالا جالب تر میشه لایحه ادغام وزارتخانه ها بره مجلس و اونجا اسامی وزارتخونه ها عوض بشه. مثلا به جای وزارت کار و رفاه بشه وزارت کار و تعاون