ایسنا نوشت:

عباس صوفی معقتد است، تیم فوتبال پاس همدان به دلیل عملکرد ضعیف مدیران قبل باشگاه و رعایت نکردن اصول بازی جوانمردانه توسط رقبا، به دست اول سقوط کرده است.

مدیر عامل باشگاه پاس همدان با اشاره به دیدار تیم‌های شاهین بوشهر با نفت تهران و سایپای البرز با سپاهان اصفهان در هفته پایانی لیگ برتر، درباره دلایل سقوط تیم پاس به دسته اول گفت: «ما با بازی جوانمردانه حذف نشدیم، اگر تیم‌ها و کسانی که به بازی جوانمردانه اعتقاد دارند و از آن دم می‌زنند، آن را رعایت می‌کردند، این گونه نمی شد.»

صوفی در ادامه با تشکر از علی دایی به خاطر بازی کاملا جوانمردانه تیم فوتبال پرسپولیس برابر پیکان قزوین، گفت: «همه داستان دو فصل پیش قهرمانی استقلال را می‌دانیم که قلعه نویی به خاطر بازی جوانمردانه فولاد خوزستان از مجید جلالی تشکر کرد. این فصل هم انتظار می‌رفت خودش همین اصول را رعایت کند. این که سپاهان در برابر سایپا با تیم دوم خود مصاف داد، آیا جوانمردانه است؟ دیدار شاهین بوشهر و نفت تهران هم به همین صورت اتفاق افتاد. وقتی هر دو تیم شاهین و نفت متعلق به یک وزارتخانه‌اند و سپاهان و سایپا نیز به همین صورت است، دیگر نمی‌توان چیزی گفت.»

وی همچنین با بیان این که داوری دیدار تیم پاس با استقلال هم مشکل داشت و داور پنالتی صد در صد تیمش را اعلام نکرد، با تاکید دوباره بر این که «پاس همدان با فوتبال پاک نباخته است»، گفت: «حق ما بود که در لیگ برتر بمانیم چون خوب بازی کردیم و امتیاز گرفتیم، اگر همه تیم‌ها، در هفته آخر با تمام ظرفیت خود بازی می‌کردند، از حذف شدن ناراحت نمی‌شدیم. ای کاش ، امیر قلعه نویی و اکبر میثاقیان بازی جوانمردانه را رعایت می‌کردند. متاسفانه باید بگویم این افراد ، رسم بازی جوانمردانه را از بین بردند.»

وی در پایان از صدور بیانیه‌ای توسط باشگاه پاس درباره بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر خبر داد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =