۲ نفر
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
وزیر ورزش عراق هم از بازی تیم‌ملی حرف زد

سه شنبه ایران دیدار بسیار مهمی در مقدماتی جام‌جهانی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی برای ایران به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی صعود کند نیاز دارد تا عراق را شکست دهد. در آستانه این بازی عدنان درجال، وزیر ورزش عراق می‌گوید: «مسابقه روز آخر ما در این گروه اهمیت زیادی دارد انتظار داریم بازیکنان تیم ملی برای کسب پیروزی در این بازی و نشان دادن شایستگی خودشان در رسیدن به صدر جدول تلاش کنند. لازم است که برای کسب امتیازات کامل در این مسابقه تمرکز داشته باشیم.» 

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1524426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    23 1
    تیمی که داریم از هر جهت نسبت به عراق بالاتره. فقط کافیه نتایج بازی های تیم ملی مقابل هنگ کنگ و کامبوج رو با نتیجه عراقی ها در برابر همین تیم ها مقایسه کنیم. مضاف بر این که بحرین رو با اقتدار شکست دادیم. انصافاً هر نتیجه ای جز صدر نشینی تیم ملی در این گروه عادلانه نیست.
    • Arian IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      14 0
      عراق به لطف گل بخودیه هنگ کنگی ها اونم با همون یه گل به پیروزی رسید،به کامبوج چهارتا فقط گل تونستن بزنن،در برابر بحرینی که ما سه تا زدیم مساوی کردن،اینو نبریم که من میگم فدراسیون و تیم ملی رو جمع کنید و خرج رو دستمون نذارید سنگین ترید،البته گناه فقط و فقط بر گردن فدراسیونه که چهارتا بازی هماهنگی نذاشت و اجازه داد اون بحرین میزبانی رو بگیره و تو هرساعتی که میخواد و تو هر زمینی که به ضررمونه بازی اجرا بشه