۲ نفر
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
بی‌توجهی اسکوچیچ به یک پرسپولیسی

از میان ملی پوشان پرسپولیسی، دراگان اسکوچیچ فقط به سیامک نعمتی در بازی‌های اخیر تیم ایران بازی نداده است.

سپهر ستاری؛ دراگان اسکوچیچ قبل از سفر به بحرین اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای ۴ دیدار برگشت انتخابی جام جهانی را اعلام کرد. در این میان تیم پرسپولیس با محمد حسین کنعانی زادگان، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی و مهدی ترابی بیشترین نماینده را درتیم ملی داشت.

درآستانه سفر تیم ملی به بحرین، سیامک نعمتی نیز به این ۵ بازیکن تیم ملی اضافه شد تا تعداد پرسپولیسی‌های تیم ملی به عدد ۶ برسد. وقتی تیم ملی کشورمان به بحرین رسید، کمال کامیابی نیا به دلیل مصدومیت نتوانست تمرینات خوبی انجام دهد و اولین نفری بود که از لیست اسکوچیچ خط خورد و به تهران برگشت. پس از کمال، وحید امیری هم در بازی مقابل بحرین دچار مصدومیت شد.

سیامک سرلک و عارف غلامی دو بازیکنی بودند که جانشین کمال کامیابی نیا و وحید امیری شدند. جالب آن که میلاد سرلک به محض رسیدن به بحرین توانست اولین بازی ملی خود را با پیروزی ۱۰ برصفر ایران برابر کامبوج جشن بگیرد.

پیش از سرلک، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، وحید امیری و مهدی ترابی برای تیم ملی بازی کرده بودند اما سیامک نعمتی این فرصت را پیدا نکرده است. سیامک نعمتی درحالی هنوز نتوانسته در ترکیب تیم ملی بازی کند که یکی از نفرات مورد علاقه دراگان اسکوچیچ در دیدارهای دوستانه گذشته تیم ملی بود.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1524695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    1 0
    سیامک بهترین دفاع راست ایران هست چون تو هم جا میتونه بازی کنه و فقط دروازبان نبوده اسکوچیچ باید بهش بازی بده که خودشو نشون بده لیاقت پیراهن تیم ملی رو داره سیامک میتونی پسر
  • حمید صدریان IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 1
    بسمه تعالی باسلام با غیرتی که از تیم ایران در برزیل مقابل ارجانتین و روسیه سراغ دارم اقبال بلندی را داریم زیرا مراکش قهرمان افریقا چگونه شکست خورد اسپانیا بچه نحو پیروز شد و پرتقال با چه شیوه تسلوی داداینها همه درس است البته اشتباهی که مقابل جاپن جام ملتها رخ داد نیز پند بزرگ است که نباید فراموش شود این تیم لیاقت بازی در یک هشتم را داردواقعه ایکه اتفاق افتد درحد قهرمانی جهان ارزشمند خواهد بود
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      0 0
      حمیدجان ترجمه اش رامیفرستی لطفا