۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
کت جادویی سرمربی تیم ملی فوتسال/عکس

ملی‌پوشان اعتقاد عجیبی به کت مشکی سرمربی فوتسال دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازیکنان تیم ملی فوتسال می گویند محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم یک کت جادویی دارد و هر وقت آن را در بازی های ملی می پوشد تیم ملی برنده می شود.

او در واکنش به این اتفاق می گوید: «بازیکنان من را دیوانه کرده اند. بابا اینطوری نیست. من به شخصه به این چیزها اعتقاد ندارم. دائم اذیت شان می کنم. بعضی وقت ها یک کفش را مدام می پوشند.»

کت جادویی سرمربی تیم ملی فوتسال/عکس

ناظم الشریعه در پاسخ به این سوال که آیا حسین طیبی ستاره تیم ملی معتقد است اگر آخرین نفر به داخل زمین برود ایران برنده می شود، با خنده جواب می دهد: «اره متاسفانه بچه ها یک مقدار درگیر این چیزها شده اند. تا جایی که بشود این چیزها را از ذهن بچه ها بیرون می کنیم. گاهی وقت ها حسین را به زور می برم وسط زمین. بچه ها گاهی فکر می کنند این چیزها روی نتایج اثر می گذارد.»

او درباره خرافاتی بودن سنگ سفیدی و تاکید این بازیکن روی خرید ویفر و تخمه برای برد تیم ملی می گوید: «بالاخره به سفرهای خارجی می رویم بچه ها تنقلات می آورند. ما هم مجوز می دهیم که بیاورند ولی اصلا اینطوری نیست که آنها بیان می کنند. ما تلاش مان این است جلوی بچه ها را بگیریم. قبل از بازی ها وقتی من از اتاق بیرون می آیم می بینیم بچه ها در لابی نشسته اند و به من نگاه می کنند. اگر کت مشکی تنم نباشد می گویند پس کت شانس ما کو؟ می گویم کت شانس کجا بود؟»

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1524776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =