۲ نفر
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
یاغی استقلالی سکوتش را شکست

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با هر لحنی با من برخورد شد اما همیشه راه درست را رفته و می روم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آرمان رمضانی درباره آخرین وضعیت خود و تیم استقلال اظهار داشت: خدا را شکر شرایط مقداری بهتر شده و تمرینات خوبی هم انجام می‌دهیم. البته برخی مشکلات است که ان شالله آنها هم حل می‌شود. 

وی درباره شرایط تمرینات استقلال در زمان تعطیلی رقابت‌ها عنوان کرد: تمرینات خوب بوده است. اوایل مقداری پرفشار بود. به آن شدت تمرین بدنسازی انجام ندادیم و بدنسازی  مان معمولی بود. ان شالله با شروع بازی‌ها اتفاقات خوبی بیفتد. 

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره گل سه امتیازی‌اش در دیدار با صنعت نفت و گلزنی در بازی دوستانه با پیکان گفت: خدا را شکر که این اتفاقت افتاد اما به نظر خودم هنوز هیچ کار مهمی برای استقلال نکرده‌ام. دوست دارم خیلی اتفاقات بهتر و بیشتری برای من در این تیم بیفتد و گل های مهم‌تری بزنم.

رمضانی درباره اینکه با توجه به شوخی بازیکنان استقلال با خودش آیا وضعیت از لحاظ روحی و روانی برای وی بهتر شده است، توضیح داد: واقعیت این است امسال با هر لحنی  برخی برخوردها با من شد اما همیشه سعی کرده ام در زمین به همه احترام بگذارم و همیشه هم نسبت به هر حرفی که زده اند سکوت کرده ام. همیشه راه درست را رفته و می‌روم. 

وی ادامه داد: بچه‌های استقلال، طرفداران، کادرفنی این تیم و فرهاد مجیدی هم به من کمک کرده اند. از صمیم قلب می گویم از آنها ممنون هستم زیرا به شکلی برخورد کرده و به من انگیزه‌ داده‌اند که شرایطم بهتر شد. باید دید در ادامه راه خدا چه می‌خواهد و ان شالله اتفاقات خوبی بیفتد.

مهاجم تیم استقلال درباره اینکه اگر به عقب بازگردیم با توجه به تبعات انتقال از پرسپولیس به استقلال بازهم چنین تصمیمی می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اول فصل هم در آستانه آمدن به استقلال بودم اما برخی اتفاقات رخ داد که بعدها درباره اش صحبت می‌کنم.

رمضانی درباره اینکه آیا قبل از حضور در پرسپولیس هم جزو لیست فرهاد مجیدی بود، توضیح داد: برخی اتفاقات افتاد که بعدها درباره اش صحبت می کنم اما قطعا به استقلال می‌آمدم. اگر در نیم فصل این اتفاق رخ نمی‌داد جوری کار کرده و آنقدر تلاش می‌کردم که سال های بعد به استقلال بیایم. در این مورد حرف خیلی زیاد است اما الان فقط تمرکزم ابتدا روی موفقیت باشگاه بزرگ استقلال است و سپس موفقیت خودم در این باشگاه. درباره آن مسائل هم روزی صحبت می‌کنم.

وی درباره اینکه آیا استقلال قهرمان جام حذفی می‌شود، گفت: به امید خدا با تلاش بچه‌ها، کادرفنی و حمایت هواداران این اتفاق می‌افتد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1524915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آبیییته IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    17 18
    انشاالله آقای رمضانی حقش را ازاین فوتبال بگیرد به روزهای اوجش که درسایپا بودبرگردد و مهره تاثیرگذاری در اس تبدیل شود
  • مهران IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    حتما آقای رمضانی تومیخوای استقلال و قهرمان جام حذفی کنی .یه گل شانسی زدی توهم برداشتی