سایت گل نوشت:

کریستیانو رونالدو تبدیل به بهترین گل‌زن لالیگا در طول یک فصل شد و رکورد اوگو سانچس با 38 گل را پشت سر گذاشت و به 40 گل در یک فصل رسید. رئال توانست آلمریای سقوط‌کرده را با نتیجه هشت بر یک ببرد و اخرین روز آنها در لالیگا را با خاطره‌ای بد به پایان ببرد.

رونالدو در دقیقه 3، گل سی و نهم خود در این فصل را زد. سانتر کاکا با ضربه سر راموس مقابل رونالدو افتاد و او به آسانی از فاصله سه متری گل زد.در دقیقه 31 مادرید گل دوم را زد. مدافعان آلمریا به تماشای پاس عمقی دیدنی مسعود اوزیل نشستند که به امانوئل آدبایور رسید و او پس از کنترل آن را وارد دروازه حریف کرد.

دو دقیقه بعد المریا گل زد. سانتر اورتیس با برخورد به راموس برگشت و کالو اوچه از فاصله‌ای نزدیک برای المریا گل‌زنی کرد تا تیمش با امیدواری به رختکن برود.در دقیقه 48 و پس از آن که ضربه کروسات به تیر دروازه رئال برخورد کرد، رئال باز هم گل زد. کریم بنزما توپ را با خود به پیش برد و هرچند ضربه او به حریف برخورد کرد و برگشت، اما خود او حاضر بود تا از فاصله شش‌متری گل بزند.در دقیقه 53، رونالدو دروازه‌بان حریف را پشت سر گذاشت اما ضربه او را از خط دروازه برگرداندند. در هر حال آدبایور از راه رسید و گل زد.

در دقیقه 63، سانتر رونالدو با ضربه بنزما به گل بعدی رئال تبدیل شد.در دقیقه 73، کرنر استبان گرانرو از همه بازیکنان گذشت و با ضربه آدبایور به گل تبدیل شد.در دقیقه 77، رونالدو به گل چهل‌ام در لالیگا رسید. او پاس راموس را گرفت و با ضربه‌ای زمینی گل زد.در دقیقه 88 هم سانتر عالی رونالدو با ضربه سر خوسلو همراه شد و این بازیکن جوان هم برای رئال گل زد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • parisa IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
    2 0
    کاش ما هم یه بازیکن مثل رونالدو تو کشورمون داشتیم .ماشین گلزنی دنیا که با جاه طلبیش همه رو عاشقه خودش کرده .عاشقتیم رونالدو و تیم محبوبم رئال مادرید
  • REAL MADRID CR7 IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
    2 0
    تيمي كه يك بازيكن مثل كريس داره ديگه غم وغصه نداره درسته بازيكن محبوبم و تيم محبوبم رئال و كريس ولي اگه رئال به پيشنهاد من سيتي وس وسه بشه هيچ وقت نمي بخشيمش......
  • بدون نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
    2 0
    فقط رونالدو!!!!!!!!!!!!
  • C.R IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    1 0
    اون حق داره درمورد خودش تصمیم بگیره.