حضور حداکثری در انتخابات موجب انسجام و وحدت ملی می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: حضور پرشکوه و حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه ای قوی برای نظام جمهوری اسلامی است و موجب انسجام و وحدت ملی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ ؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در نشست مجازی با روسای آموزش و پرورش و مدیران مدارس اظهار کرد: انتخابات یک تکلیف سیاسی است و از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است که مردم آن را رقم می زنند.

او افزود: در انتخابات نظام جمهوری اسلامی دشمن همیشه سعی کرده است التهاب آفرینی داشته باشد، راهبرد ما در این موقعیت حضور آگاهانه، حداکثری و باشکوه در انتخابات پیش رو است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار به تشریح شاخص های انتخابات پرداخت و خاطر نشان کرد: قانون مداری و قانون گرایی در انتخابات اساس و مبناست، مجریان، ناظران، بازرسان و داوطلبین باید به قانون پایبند باشند.

او افزود: انتخابات بدون رقابت  معنا و مفهومی ندارد ما وظیفه داریم بستری را مهیاکنیم تا داوطلبان به رقابت سالم بپردازند.

این مقام مسئول مصادیق حاکمیت اخلاق و مشارکت حداکثری در انتخابات را بیان کرد و گفت: صحنه انتخابات، صحنه استراتژیک است.

حبیبی به تاکیدات مقام معظم رهبری  در خصوص انتخابات ۲۸خرداد پرداخت و تصریح کرد: مهمترین مولفه انتخابات مشارکت است، مشارکت حداکثری در انتخابات از مطالبات مقام معظم رهبری است.

معاون سیاسی استاندار حضور پرشکوه و حداکثری مردم در انتخابات را پشتوانه ای قوی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: انتظار می‌رود زمینه‌های مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رأی توسط مدیران در حوزه ستاد، مناطق و نواحی و فرهنگیان آموزش و پرورش استان فراهم شود.

 او ضمن تقدیر از نقش هدایت گری جامعه بزرگ آموزش و پرورش در راستای تبیین  اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: خانواده آموزش و پرورش و فرهنگیان می توانند سطح مشارکت در انتخابات را بالا ببرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خطاب به مسئولان آموزش و پرورش گفت: یک سال تحصیلی متفاوت و بدیع  را به شیوه  مجازی پشت سرگذاشتیم، از فعالیت های مطلوب صورت گرفته توسط مجموعه آموزش و پرورش استان از اقدامات ارزشمند همکاران حوزه فنی درسطح وزارت خانه، اداره کل و مناطق و شهرستان ها که بستر شبکه مجازی شاد را فراهم کردند و به خوبی زمینه  ارتباط بین مدیرکل، معاونین و مسئولان آموزش و پرورش را برقرار کرده است تشکر ویژه دارم.

این مقام مسئول سپس از حوزه های آموزشی، معلمان، مدیران واحدهای آموزشی که در تولید محتواسازی در حوزه  آموزش مجازی و توجه ویژه در رعایت پروتکل های بهداشتی با همکاری  مطلوب تشکر کرد و خاطر نشان کرد: کمترین آسیب را درحوزه فرهنگیان  و آموزش و پرورش داشتیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1525208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =