عذرخواهی  بعد از شادی گل جنجالی

ورزش سه نوشت:مارکو آرناتوویچ، ستاره تیم ملی اتریش، بعد از خوشحالی جنجالی بعد از گل به مقدونیه از مدافع این تیم عذرخواهی کرد.

مارکو آرناتوویچ در نیمه دوم بازی شب گذشته اتریش و مقدونیه به زمین مسابقه آمد و موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند. با این حال خوشحالی بعد از گل این ستاره تیم ملی اتریش با جنجال فراوانی روبرو شد.

عذرخواهی ستاره اتریش بعد از شادی گل جنجالی

صحنه قابل‌توجه بازی دیشب که در آن داوید آلابا، کاپیتان اتریش، قصد دارد از جنجال آفرینی آرناتوویچ جلوگیری کند.

در واقع گفته می شود که این بازیکن 32 ساله خطاب به مدافع مقدونیه از الفاظ ناشایستی استفاده کرده است. با این حال او اکنون احساس شرمساری خود را از این قضیه نشان داده و تاکید کرده که هرگز از یک نژاد پرست نیست.

به نظر می رسد دلیل این شرمساری مربوط به جنگ کوزوو باشد که در آن صربستان و آلبانی بر سر منطقه کوزوو درگیر می شوند. آرناوتوویچ، که پدرش صرب است، خطاب به آلیوسکی که می تواند به آلبانیایی صحبت کند، الفاظ زشتی را به کار برده است.

عذرخواهی ستاره اتریش بعد از شادی گل جنجالی

عذرخواهی آرناتوویچ بعد از اتفاقات جنجالی بازی شب گذشته اتریش و مقدونیه

آرناتوویچ در این عذرخواهی از عبارتی با زبان صربی نیز استفاده کرده و از آلیوسکی عذرخواهی کرده و معتقد است که مدافع مقدونیه شرایط را درک خواهد کرد. از طرفی گفته می‌شود که مهاجم تیم ملی اتریش برای فرار از جریمه 6600 پوندی این عذرخواهی را انجام داده است؛ اتفاقی که پیش از این برای ژردان شقیری و گرانیت ژاکا رخ داده بود و آن ها 7600 پوند به دلیل انجام این اقدام مشابه جریمه شده بودند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1525317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =