افشاگری اشمایکل درباره بازی خبرساز دانمارک - فنلاند

تسنیم نوشت: سنگربان تیم ملی دانمارک فاش کرد که او و هم‌تیمی‌هایش پس از حادثه شوکه کننده‌ای که برای کریستین اریکسن رخ داد، چاره‌ای جز بازگشت به زمین بازی نداشتند.

کسپر اشمایکل سنگربان تیم ملی دانمارک فاش کرد که بعد از ایست قلبی هم‌تیمی‌اش کریستین اریکسن که بازی شنبه شب این تیم مقابل فنلاند در گروه B را در اواخر نیمه اول برای نزدیک به یک ساعت و 45 دقیقه تعلیق کرد، او و دیگر بازیکنان تیم قرمزپوش اسکاندیناوی در خصوص عدم بازگشت به زمین بازی از سوی یوفا تهدید شدند.

ملی‌پوشان دانمارک با وجود روحیه‌ای به شدت تخریب شده از تماشای صحنه قرار گرفتن هم‌تیمی‌شان در آستانه مرگ، به زمین بازی برگشتند و با عملکردی که عدم تمرکز در آن موج می‌زد، در نهایت با یک گل به همسایه شمالی خود باختند.

اشمایکل درباره این اتفاق به برنامه صبح‌ بخیر بریتانیا گفت: واقعیت این است که من دیروز نقل قولی از یوفا دیدم که در آن آمده بود این سازمان مطابق توصیه و درخواست بازیکنان تیم ملی دانمارک که بر ادامه بازی تأکید داشتند، تصمیم به از سرگیری بازی گرفته است اما من می‌دانم که این حقیقت ندارد، شاید هم آنها حقیقت را اینگونه می‌بینند. واقعیت این است که برای ما سه گزینه وجود داشت؛ اول اینکه بلافاصله بازی را از سر بگیریم. دوم اینکه ساعت 12 ظهر روز بعد بازی کنیم و 50 دقیقه باقیمانده را انجام دهیم و سوم اینکه بازی نکنیم و باخت 3 بر صفرمان را بپذیریم.

سنگربان باشگاه لسترسیتی افزود: خب خودتان را در چنین شرایط بگذارید و ببینید که چه تصمیمی می‌گیرید. آیا می‌توان گفت که این خواسته بازیکنان بوده است؟ آیا واقعاً می‌توان گفت که ما گزینه بازی نکردن داشته‌ایم؟ من فکر نمی‌کنم که واقعاً چنین گزینه‌ای وجود داشته باشد. همانطور که در رسانه‌ها هم خواندید، مربی‌ ما در نشست خبری گفت که جداً از اینکه بازیکنانش را به زمین بازی برگرداند، پشیمان است.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1525354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =