رونالدو: دیگر ۱۸ ساله نیستم که برای آینده‌ام بی‌خواب شوم

کاپیتان تیم ملی پرتغال می‌گوید که هنوز برای آینده دوران حرفه‌ای‌اش تصمیم نگرفته است اما هر تصمیمی که بگیرد برای آینده حرفه‌ای او بهترین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرارداد کریستیانو رونالدو با باشگاه یوونتوس یک سال دیگر تمام می شود و اخباری در مورد احتمال جدایی این ستاره پرتغالی از بیانکونری منتشر شده است. در آستانه دیدار تیم ملی پرتغال مقابل مجارستان، کریستیانو رونالدو مدعی شد در طول این سال ها خودش را با شرایط تطبیق داده و تنها به دنبال موفقیت در لباس پرتغال در رقابت های یورو 2020 است.

کریستیانو رونالدو گفت: "من سالهاست که در بالاترین سطح بازی می کنم و این موضوع من را اذیت نمی کند. شاید اگر 18 یا 19 ساله بودم ممکن بود در برخی شب ها بی خوابی هم داشته باشم، اما حالا 36 ساله هستم. صرف نظر از ماندن در یوونتوس یا انتقال به تیمی دیگر، هر اتفاقی رخ دهد خوشایند و خوشحال کننده خواهد بود (هر چه آید خوش آید)."

تقابل با مجارستان: "ما باید فقط و فقط بر روی خودمان تمرکز کنیم. ما در چند روز گذشته بسیار خوب کار کرده ایم و البته می دانیم که مجارستان یک تیم قدرتمند است که از حمایت هواداران خود برخوردار خواهد بود. باید کارمان را خوب آغاز کنیم و این موضوع بسیار مهمی است.

در حال حاضر مهم ترین موضوع برای من جام ملت های اروپاست. اگرچه برای پنجمین بار است که در این تورنمنت شرکت می کنم، اما انگار بار اولم است. می خواهم با افکاری آزاد و راحت از اولین مسابقه تا آخرین بازی برای تیم ملی پرتغال به میدان بروم.

من مثل همیشه راحت بازی می کنم.، چپ، راست، جلو، عقب، هرجایی که برای کمک به پیروزی تیم بهتر است. صرف نظر از اینکه من در چه پستی بازی می کنم، پیروزی مهم ترین هدف است. هر پستی مناسب سبک بازی من است و مهم پیروزی و کمک به تیم ملی خواهد بود."

رکورد گلزنی در عرصه ملی: "این رکوردشکنی نیست که به من انگیزه درخشش می دهد. البته بهترین رکوردشکنی برای من فتح جام ملت های اروپا برای دو دوره متوالی خواهد بود. تیم ملی پرتغال عملکرد خوبی داشته و برای این رقابت ها آماده شده است. امیدوارم که فردا تیم در شرایط خوبی پا به میدان بگذارد و شروعی مناسب در این نوع رقابت ها بسیار مهم است.

ما باید در مقابل تیمی بازی کنیم که در استادیوم خانگی خود از حمایت هواداران خود برخوردار بوده و به خوبی آماده این دیدار شده است. ما به عنوان یک بازیکن دوست داریم ورزشگاه ها را مملو از تماشاگر ببینیم و آرزو می کنم که استادیوم ها همیشه پر باشند."

شرایط تورنمنت با توجه به شیوع ویروس کرونا: "من فکر نمی کنم در حال حاضر این موضوع فاکتور مهمی باشد. هرچه بیشتر به چیزی فکر کنیم، تمرکز بیشتری به سمت آن خواهد رفت. متاسفانه آزمایش ژائو کانسلو مثبت شده، اما ما نگران نیستیم. برای بسیاری از بازیکنان پرتغال این اولین مسابقه در سطح اروپا خواهد بود. تمام تمرکز ما روی بازی فردا شب است و به مسائل دیگر توجهی نداریم."

تفاوت این تیم با تیم سال 2016: "شرایط تیم متفاوت است. تردیدی وجود دارد ندارد که تیم فعلی دقیقا مثل تیم سال 2016 نیست و تیم فعلی جوان تر بوده و پتانسیل بسیار زیادی دارد. اما عملکرد ما در مسابقات نشان می دهد که ما نسبت به دوره قبل تیمی بهتر هستیم یا بدتر.

از نظر شخصی نیز من همان بازیکنی نیستم که 10 یا پنج سال پیش بوده ام. بازیکنانی که مدتی طولانی بازی کرده اند قادر به سازگاری با شرایط بوده اند و یک بازیکن باهوش خود را با شرایط تطبیق می دهد. اعداد و ارقام به خودی خود بیانگر همه چیز هستند. من از 18 سالگی تا 36 سالگی خودم را با شرایط تطبیق داده و همیشه برای دستیابی به اهداف شخصی و جمعی تلاش می کنم. من فکر می کنم این دوران بسیار خوب بوده و من نیز به درستی خودم را با شرایط متفاوت تطبیق داده ام."

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1525358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • RO ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    1 1
    سلطون
  • CR7 IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    فدای تو بشم