برترین تولید کننده درب خزانه و گاوصندوق آسانسوری

درب خزانه تولید شده از سوی گروه تولیدی و صنعتی جواهران باکس مناسب ترین وسیله جهت ایجاد امنیت در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری خواهد بود.

درب خزانه بانک

درب خزانه بانک مهم ترین و پر مشتری ترین مخاطب  بانک ها و موسسات مالی به شمار خواهند رفت،بانک ها همواره نیازمند تعبیه شدن محلی امن برای نگهداری دارایی های ارزشمند خود بوده و از آن ها در این مکان که معمولا به آن خزانه اطلاق می گردد محافظت خواهند نمود. درب خزانه در واقع به دربی هست که روی این خزانه های بانکی نصب خواهند شد.

درب خزانه سبک

نوعی دیگر درب خزانه نیز امروزه مورد تولید و بهره برداری قرار می گیرند، این مدل از درب خزانه به صورتی هست که در منازل شخصی و خانه ها استفاده می شود. معمولا مالکان خانه ها تمایل بسیار زیادی به استفاده از درب های ایمن و ضد سرقت از خود نشان می دهند .

درب خزانه مجهز به سیستم ضد سرقت

امروزه درب خزانه از فن آوری هایی بسیار روز آمد و پیشرفته بر خوردار می باشند، از جمله این فن آوری های پیشرفته ای که در درب خزانه به کار گرفته می شود، می توان از سیستم های ضد سرقت پیشرفته است نام برد بر روی آن ها معمولا سعی می شود تا از آژیر هشدار های بسیار مدرنی استفاده شود .

گاوصندوق آسانسوری

شرکت جواهران باکس از جمله موفق ترین شرکت ها در زمینه تهیه و تولید گاوصندوق ها در سطح کشور به شمار می رود، این شرکت از جمله محصولاتی که تولید می نماید، گاوصندوق آسانسوری می باشد. در واقع براساس ادعاهای موجود، گاوصندوق  آسانسوری تولید شده از سوی این شرکت از بالاترین کیفیت های ممکن و به روز ترین استاندارد های روز جهان در سطح کشور برخوردار بوده و تقریبا تمامی مشتریانی که از این محصول ساخته شرکت جواهران باکس بهره مند شده اند از این محصول خود رضایت کاملی را ابراز داشته اند.

گاوصندوق آسانسوری نسوز

گاوصندوق نسوز در واقع مدرن ترین و جدیدترین و در عین حال کامل ترین مدل از گاوصندوق ها به شمار می رود. شرکت جواهران باکس، برهمین اساس سعی کرده است تا محصول درجه یکی را به عنوان گاوصندوق آسانسوری ویترینی به مشتریان عزیز ارائه نماید. تمامی مدل های گاوصندوق آسانسوری ای که تاکنون به مشتریان محترم عرضه شده است، و در آینده نیز عرضه خواهد شد، تماما از خصوصیت نسوز بودن برخوردار می باشند. در واقع این گاوصندوق از هر نظر یک نوع گاوصندوق نسوز به شمار می رود.

نحوی عملکرد گاوصندوق آسانسوری

نوع مکانیزم آسانسوری ای که برای آن به کار گرفته می گردد، معمولا به این صورت خواهد بود که در ساختار آن موارد خاصی ای را در نظر می گیرند که بتواند از طریق این موارد عملکردی به مراتب موفق تر را ارائه نماید و یا این که در غیر این صورت بتواند از میزان کاستی ها و یا نکات منفی آن در حد امکان بکاهد.

از جمله این موارد که اتفاقا در عملکرد مکانیکی آن می تواند تاثیری بسیار زیاد داشته باشد، مکانیزم حرکت و بالا و پایین رفتن گاوصندوق در ریل بوده و یا ساختاری است که برای محافظت از آن به صورت معمول در نظر گرفته می شود.

به علت استفاده از ساختار آسانسوری لازم است تا حتما آسانسوری که برای این گاوصندوق ها در نظر گرفته می شود دارای ساختاری با ویژگی هایی مخصوص به خود آن باشد. در این میان،بهترخواهد بود، تا در این جا این نکته را روشن سازیم که در جهان بطور کلی سه مدل ساختار آسانسوری را برای گاوصندوق آسانسوری در نظر می گیرند.

مزایای گاوصندوق طلافروشی زیر ویترینی

برترین تولید کننده درب خزانه و گاوصندوق آسانسوری

در کل نسل گاوصندوق آسانسوری آن هم مدل های جدید آن که تحت عنوان گاوصندوق طلافروشی زیر ویترینی از سوی مردم شناخته شده اند، دارای مزایایی بزرگی هستند که بهترین این مزایا را می توان در تحت دو عنوان خلاصه نمود، امنیت بالا و راحتی کار دانست.

مشتری این نوع از گاوصندوق ها همیشه یا بهتر بگوییم در اکثر اوقات طلافروشی ها محسوب می گردند. مزیت این مدل از گاوصندوق آسانسوری علارغم ایمنی و سادگی و سهولت در حرکت، این است که وسائل دفتر کاری که همان طلاهای وی نیز باشند، می توانند با فشردن یک دکمه جابجا گردند، به ایاغن ترتیب دیگر هر روز نیازی نخواهند داشت تا ویترین خود را جمع کرده و با دقت در داخل گاوصندوق دائمی خود که در اکثر اوقات دیواری نیز می باشد قرار دهند.

امنیت بالای گاوصندوق آسانسوری

گفتیم که طلافروشی ها همواره از مقاصد اصلی و عمده سارقان به شمار رفته و از نظر آن ها یکی از راحت ترین و پر منفعت ترین اهداف سرقت به شمار می روند. به همین جهت، گاوصندوق آسانسوری که مشتری خاص آن ها نیز در اغلب موارد، طلافروشی ها می باشند، مجبور است تا بالاترین میزان امنیت ممکن را هم با جدیدترین ترفند های سارقان درخود تعبیه نموده باشد.

راحتی کاربر به کمک گاوصندوق طلافروشی

یکی از مشکلات اصلی طلافروشی ها پس از به کارگیری گاوصندوق ها، چیدن ویترین به صورت روزمره در ابتدای ساعات کاری، و دقیقا مشکل جمع کردن ویترین در ساعات انتهایی کاری بوده است. این کار در طی دو مرحله از روز ساعت ها وقت طلافروشان و کارکنان شاغل در آن را می گرفت.

در واقع گاوصندوق طلافروشی تا حد بسیار زیادی این مشکل را حل نموده است، به کمک این مدل از گاوصندوق ها، دیگر نیازی به جمع آوری و یا چیدن ویترین در ساعات ابتدایی و انتهایی کار دفتر نخواهد بود، می توان به راحتی و بدون کوچک ترین مشکلی، با فشردن یک دکمه به تنهایی، گاو صندوق را به قسمت امن به همراه با جواهرات چیده شده بر روی ویترین انتقال داد، و در ساعات ابتدایی روز نیز یک بار دیگر،به کمک فقط فقط فشردن یک دکمه ویترین را به سر جای اول آن باز گرداند.

ویژگی های گاوصندوق آسانسوری

در کشور ما امروزه،شرکتهای وجود دارند که اقدام به تهیه و توزیع گاوصندوق از نوع آسانسوری می نمایند. به همین علت، و از آن جایی که این محصولات دقیقا با یکدیگر مشابه بوده و ممکن است تصور نمایند که محصولاتی یکسان می باشند، ما قصد داریم در این جا، تعدادی از ویژگی های محصول گاوصندوق آسانسوری زیر ویترینی شرکت جواهران باکس را برای شما متذکر گردیم. معمولا گاوصندوق آسانسوری جواهران باکس به سیستم جک و پیچ مسلح می باشند.

به طور کلی گاوصندوق اسانسوری دارای دو مشکل به ذات خود می باشند. اولین و بزرگ ترین آن ها، خاصیت آسانسوری بودن آن ها است، زیرا لازم است به یک سیستم اسانسوری مسلح باشند،ولی از آن جایی که در بدنه آن ها از آلیاژ های فولادی سنگین استفاده شده و در کنار آن نیز در داخل فضای دو لایه درب آن ها بتون به کار گرفته شده است، گاوصندوق آسانسوری دارای مشکل وزن زیاد خواهند بود.

گاوصندوق آسانسوری با استفاده از سیستم جک و پیچ

این وزن می تواند موجب ایجاد سر و صدا و یا افزایش احتمال مشکل پیدا کردن در مسیر بالا و پایین رفتن گاوصندوق ها در حین انجام عملیات های روزانه گردد.به همین روی، جواهران باکس به یمن استفاده از کادر تخصصی مجرب و با دانش خود موفق شده است تا از بهترین فناوری های روز جهان در این زمینه بهره گرفته و محصولی از نوع گاوصندوق آسانسوری به شما عزیزان ارائه نماید که به کمک فناوری جک و پیچ از کامل ترین و بدون ایراد ترین مدل های گاوصندوق آسانسوری ویترینی در سراسر جهان به شمار رفته و همگی از این نکته به خوبی آگاهی دارند که گاوصندوق طلافروشی آسانسوری مجهز به سیستم جک و پیچ بهترین نوع گاوصندوق آسانسوری در حال حاضر به شمار می روند.

قفل گاوصندوق آسانسوری

برترین تولید کننده درب خزانه و گاوصندوق آسانسوری

یکی از موارد امنیتی که البته در تمامی انواع گاوصندوق ها نیز به صورتی مشترک می توان آن را مشاهده کرد، مسئله قفل گاو صندوق به شمار خواهد رفت، قفل این مدل از گاوصندوق ها از جدیدترین مدل های قفل در صنعت وسائل امنیتی بوده و در حد جهانی می باشد.امروزه ایمن ترین نوع قفل را قفل ترکیبی محسوب داشته اند.

قفل ترکیبی همان گونه که از نامش پیداست از ترکیب دو مدل قفل تشکیل می گردد، یکی قفل رمزی یا دیجیتال و دیگری قفلی که بوسیله کلید باز می گردد و به ان نیز به اصطلاح قفل مکانیکی می گویند، البته این قفل دارای کلید معمولا در دست مالک قرار خواهد داشت.

به عبارت دیگر با این کار میزان امنیت و ضریب خطا به شدت بالا می رود. و در عین حال نیز در صورتی که رمز فراموش شود همیشه می توان از کلید نیز بهره گرفت.

قیمت گاوصندوق آسانسوری

شرکت جواهران باکس تمامی تلاش خود را معطوف داشته است تا گاوصندوق آسانسوری را به مشتری تحویل دهد که علارغم برخورداری از تمامی مزایا و خدماتی که در این مقاله از آن ها یاد نمودیم، قیمت مناسبی را نیز برای محصول خود در نظر بگیرد که هم از نظر هزینه ها به صرفه باشد و هم باعث ضرر و زیان رسانیدن به هیچ کدام از طرفین نگردد.برای اطلاع از قیمت و نمونه های جدید می توانید از سایت جواهران باکس به نشانی  javaheranbox.com  بازدید نمایید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1525435