جزییات تازه از دیدار پنج ساعته بایدن و پوتین

ایسنا نوشت: مسؤول ارشد دولت آمریکا به خبرنگاران گفت، نشست ولادیمیر پوتین و جو بایدن حدود پنج ساعت طول خواهد کشید و هیچ ناهار کاری را شامل نخواهد شد.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از این مسؤول برجسته آمریکا در اشاره به ترتیب دادن یک ناهار کاری گزارش داد، نشست‌های جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه هرگز شاهد "استراحتی برای نان" نخواهند بود.

براساس این خبرگزاری، کنفرانس خبری پوتین در ژنو قبل از دیدار با بایدن برگزار خواهد شد.

این خبرگزاری به نقل از مقام آمریکایی افزود: روسای جمهوری آمریکا و روسیه به بررسی پیمان استارت جدید خواهند پرداخت.

قبلا دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت، احتمال می‌رود نشست رهبران دو کشور بین چهار تا پنج ساعت طول بکشد و زمان‌هایی برای استراحت و تغییر مکان وجود در نظر گرفته خواهد شد.

قرار است پوتین و بایدن فردا ۱۶ ژنو در ویلای "لاگرانج" در ژنو سوئیس به بررسی روابط دو کشور، ثبات استراتژیک، کرونا و حل و فصل نزاع‌های منطقه‌ای بپردازند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1525691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    می خوام برن دنیا را تقسیم کنند و سهم هم مشخص کنند و با اطمینان تمام یکی از همین اموال مورد معامله کشور ما است . یک کارت بازی بسیار ارزشمند برای هر دو کشور هست مسلماً یک شاگرد بنا یا یک روسری فروش و یا یک آخوند حوزوی نمیتونه از سر از کار این سیاستمداران برجسته جهان بر بیاد حتی اگر خودش هم نخواد داره واسه اونا بازی میکنه مگر افرادی که تحصیلات دانشگاهی علوم سیاسی و اقتصادی دارند و اجازه بازی سیاست در کشور ما به اونها داده میشه و البته خودشان هم وطن پرست باشند شاید بتونن از منافع مردم ما دفاع کند وگرنه کشور ما همچنان زیر فرم و مستعمره این قدرت ها باقی میمونه به امید روزی که مردم ما هیجانات کاذب نداشته باشند و بتونن با شعور بالا رفتار اجتماعی مناسبی از خود نشون بدم و دست این متجاوزان رو ببندند انشاالله
  • مجید IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    فکرکردین جزییات صحبتهاشون چی بوده؟؟ یکی کره شمالی ودیگری مجاب کردن پوتین برای معامله نکردن تسلیحاتی ایران وندادن جنگنده وابزارتسلیحاتی.وافزایش فشار به برنامه هسته ای. اگه غیرازاینه بگو
  • ابی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    به امید نابودی ایران اگه محسن رضایی را انتخاب نکنند
  • علی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    هردوتاشون پدرسوخته‌هایین که نگو . ولی اگه دستم بود ،سه سوته اتم رو درست میکردم تا اونوقت ببینم کدومشون زیاد پارس میکنه تا کلشو بکنم . ( با ارادت )