۰ نفر
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
هشدار هواشناسی درباره هوای خلیج فارس

ایسنا نوشت: کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: شناورها از تردد به مناطق غربی جزایر کیش و لاوان و به ویژه نیمه غربی خلیج فارس خودداری کنند.

مرضیه سیسی پور افزود: طی امروز  و فردا (جمعه)، وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی بر روی خلیج فارس پیش بینی می شود و خلیج فارس مواج خواهد شد. 

وی با بیان اینکه توصیه می شود، طی این مدت، شناورها از تردد به مناطق غربی جزایر کیش و لاوان و به ویژه نیمه غربی خلیج فارس خودداری کنند، اظهار کرد: در مناطق دریایی استان نیز در ساعات بعد از ظهر وزش بادهای غربی پدیده ی غالب خواهد بود و توصیه می شود تردد شناورهای سبک با احتیاط صورت پذیرد. 

سیسی پور با اشاره به اینکه همچنین طی روز جمعه تا یکشنبه در دریای عمان تا شرق تنگه ی هرمز افزایش سرعت وزش باد جنوب شرقی و تلاطم دریا پیش بینی می شود، اضافه کرد: در ساعات بعد ازظهر در ارتفاعات استان (به ویژه ارتفاعات شرقی) رشد ابر و احتمال وقوع رگبار پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: از نظر دمایی، طی این مدت، نوسانات دمایی بین ۱ تا ۳ درجه سلسیوس پیش بینی می شود.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =