قول مساعد وزیر نیرو برای افزایش برق البرز

وزیر نیرو در جهت رفع مشکل تامین برق صنایع و تولیدکنندگان استان البرز قول مساعد داد و در زمینه همراهی جهت واردات ژنراتور برای تولیدکنندگان و صنایع البرز نیز قول داد با وزیر صمت رایزنی کند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛  در دیدار استاندار البرز با وزیر نیرو که روز چهارشنبه در محل وزارت نیرو صورت گرفت، «رضا اردکانیان»  در جهت رفع مشکل تامین برق صنایع و تولیدکنندگان استان البرز قول مساعد داد و  در زمینه همراهی جهت واردات ژنراتور برای تولیدکنندگان و صنایع البرز نیز قول داد با وزیر صمت رایزنی کند.

وزیر نیرو اظهار کرد: «عزیزاله شهبازی» به عنوان استاندار البرز عملکرد بسیار خوبی داشته و با اختیارات استانی اقدامات بزرگی را پیگیری و محقق کرده که این امر جای تقدیر دارد.

 «عزیزاله شهبازی» نماینده عالی دوبت در استان البرز نیر در این نشست گفت: در شرایط کنونی یکی از مهمترین دغدغه‌های فعالان اقتصادی استان به ویژه تولیدکنندگان و صنعتگران، تامین برق است که برای تحقق این امر با وزیر نیرو دیدار و گفتگو داشتم و مطابق همیشه با همراهی و تعامل ویژه در جهت حل این معضل روبرو شدم.

شهبازی با بیان اینکه صنایع و تولیدکنندگان البرزی در ابعاد ملی خدمات ارائه می‌دهند، گفت: موضوعات البرز و تهران بسیار در هم تنیده هستند از این رو صاحبان صنایع در استان انتظار دارند شرایط برابری داشته باشند.

وی ادامه داد: برخی واحدهای صنعتی و تولیدی استان به دنبال ژنراتور برای تامین برق هستند که نیاز است موانع واردات این امکان رفع شود.

استاندار البرز با بیان اینکه اولین پروژه پست ۴۰۰ کیلوولت البرز در باغستان کرج به سرعت در حال پیشرفت است، گفت: عملیات اجرایی پست ۴۰۰ کیلوولت زکی آباد نیز در دستور کار قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =