دفاع میلاد عبادی‌پور از عملکرد خودش در لیگ‌ ملت‌ها

میلاد عبادی‌پور، ملی‌پوش والیبال ایران گفت: حدود ۳۰،۲۰ میلیون هوادار واقعی والیبال داریم که در بردها و باخت ها کنار ما هستند. فرقی نمی کند چه کسی خوب یا بد بازی کند، یکسری هستند که معلوم نیست با خودشان چند، چند هستند.

مهری رنجبر: میلاد عبادی پور و حمله به او در فضای مجازی. خودش هم اعتراف می کند، عملکرد خوبی در لیگ ملت ها نداشته، اما نباید بازی های خوبش در تیم ملی را فراموش کرد. هر بازیکنی فراز و فرودهای زیادی دارد و شاید میلاد حالا بعد از دو سال دوری از تیم ملی، در آن شرایط قرار دارد. با این حال عبادی پور می گوید عده ای که تعدادشان به ۲۰۰ نفر هم نمی رسد در فضای مجازی به دنبال تخریبش هستند. دریافت کننده تیم ملی اما معتقد است هوادار واقعی را فدای این هوادارنماها نمی کند.

*لیگ ملتها، کم‌کم به جاهای سخت نزدیک می شود. این بازی‌ها برای تیم ما با هدف آلکنو برای آمادگی بازیکنان، هماهنگی و شناخت ترکیب ۱۲ نفره برای المپیک خوب بود؟

لیگ ملتها به جای سخت کشیده نشده، بلکه از اول هم سخت بود، شما دیدید که آلمان و ایتالیا بدون ۴،۵ بازیکن اصلی چطور جلوی ما بازی کردند. قطعا بعد از دو سال، تعطیلی تیم ملی به خاطر کرونا، بازی در تیم ملی کار سختی است. ما دو سالی کنار هم نبودیم و همین کار را سخت تر می کند. هدف آلکنو هم از همان اول، آمادگی بچه ها و تیم ملی و شناخت ترکیب اصلی تیم برای المپیک بود و اگر به جمع چهار تیم اول، برسیم که دیگر عالی می شود.

*تیم ملی این هفته را با بازی مقابل استرالیا شروع کرد و بعد هم با برزیل صدرنشین و اسلوونی دیدار می‌کند، به نظرت کدام بازی سخت تر است؟

قطعا این هفته و هفته پنجم سخت ترین بازی‌های تیم ملی است. هر چند اول هم گفتم لیگ جهانی، تورنمنت راحتی نیست. اما این ۶ بازی سخت تر از بازیهای دیگر است.

*همه امسال، با حضور بازیکنان جوان در ترکیب اصلی تیم، روی دیگری از تیم ملی والیبال ایران را دیدند و اتفاق خوبی هم افتاد، شما این قضیه را چطور دیدی؟

خدا را شکر تیم ملی امسال، جوانانی را نشان داد که باتجربه و آینده ساز هستند. معمولا وقتی جوان‌ها به تیم ملی می آیند کم تجربه اند اما بچه های ما با بازی در لیگ تجربه کافی دارند و فراتر از انتظار هم ظاهر شدند و دمشان گرم. فکر می کنم تیم ملی والیبال ایران با این نسل، آینده بهتری در پیش دارد.

*ریمینی میدانی است تا بازیکنان با اثبات خودشان به آلکنو، بلیت توکیو را بگیرند، این رقابت تنها بین بازیکنان جوان است یا با تجربه ها هم همین شرایط را دارند؟

فکر می کنم به جز معروف و موسوی که جزو با تجربه های تیم هستند، ۱۵ نفر دیگر باید همه تلاششان را بکنند تا ۱۰ نفر برای المپیک انتخاب شوند. از حالا هم معلوم نیست، کسی انتخاب شده یا نه. شرایط برای بازیکنان هم متفاوت است و همه به تکاپو افتاده اند تا خودشان را به آلکنو، نشان دهند.

*ظاهرا، همه تیم ها آمده اند تا هم از فرصت لیگ ملتها برای آمادگی استفاده کنند و هم بدشان‌ نمی‌آید نتیجه بگیرند. بازیکنان ما هم جدای از برنامه آمادگی، به نتیجه هم فکر می کنند؟

ما آمده ایم و همه زورمان را می زنیم، اگر هم به نیمه نهایی صعود کردیم برای مدال می جنگیم. اگر هم صعود نکردیم، چیزی از دست نداده ایم، چرا که هدف آلکنو، حضور تیم آماده در المپیک است. قطعا المپیک شرایط متفاوت تری از لیگ جهانی را دارد. بچه ها به دلیل دوری از هم هماهنگی نداشتند و بعضی بازیکنان هم مثل من، سید و بقیه با حضور دیر هنگام در اردو فرصت هماهنگی بعداز دوسال نداشتیم و این مساله شرایط ما را سخت تر کرده بود. فکر می کنم آلکنو با استفاده از این فرصت می خواهد تیم را برای المپیک، هماهنگ و آماده کند تا در توکیو تیم از نظر هماهنگی کار راحتی داشته باشد.

*خیلی از علاقمندان، با بردهای تیم ملی تا قبل از باخت مقابل آلمان، خوشحال بودند، آن بازی، چه اتفاقی افتاد با اینکه در ست چهارم به بازی برگشتید، ست پنجم نتیجه برنگشت؟

ما نباید غافل شویم که آلمان والیبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. به نظرم من یکسری از تیم ها مثل آلمان، اسلوونی چون در المپیک نیستند، برایشان حیاتی است که در لیگ ملتها روی سکو بروند. آلمان آن شب والیبال بی نقصی را به نمایش گذاشت. بازی‌های این تیم را ببنید، متوجه می شوید نه تنها جلوی ما که در خیلی از بازی‌ها والیبال را به تمام معنا و جنگنده بازی کردند. فرقی نمی کرد چه کسی در زمین باشد، هدف آنها تلاش برای برد بود. فکر می کنم آلمان، مثل اسلوونی در لیگ ملتها با صد در صد توانش بازی می کند و در آن بازی هم قطعا ما روز پر اشتباهی داشتیم و حریف هم نهایت استفاده را برد.

میلاد عبادی‌پور:هر بازیکنی روز خوب و بد دارد

*البته خیلی ها به تو، در فضای مجازی حمله کردند و تو را دلیل باخت تیم می دانستند، با خواندن این پیام‌ها ناراحت نشدی؟

حدود ۳۰،۲۰ میلیون هوادار واقعی والیبال داریم که در بردها و باخت ها کنار ما هستند. فرقی نمی کند چه کسی خوب یا بد بازی کند، یکسری هستند که معلوم نیست با خودشان چند، چند هستند. به نظرم تعداد این افراد حتی به ۱۰۰ یا ۲۰۰ نفر هم نمی رسد، اگر قرار باشد من به حرفهای آنها فکر کنم، انگار که ۲۰،۳۰ میلیون هوادار واقعی را فدای آنها می کنم، که هیچ ارزشی در این دنیا ندارند، حتی آنها در خانواده هایشان هم ارزشی ندارند، که حالا بخواهند اظهار نظرهم بکنند. من قبول دارم که در بازی با آلمان روز بدم بود و خیلی بد بازی کردم، اما اگر هوادار نمایان کمی حافظه اشان را به کار بیندازند، یادشان می آید، میلاد عبادی پور در دور نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۹ شیکاگو، یا در جام جهانی ۲۰۱۸ ،۲۰۱۴، یا حتی در بازیهای آسیایی اینچه ئون چطور بازیکنی بود، یا حتی در جام قهرمان قهرمانان جهان میلاد عبادی پور بهترین اسپکر جهان شد، ولی آنها کوته فکر هستند. من وقت ندارم هواداران اصلی را فدای این هوادار نمایان کنم. ارزش آنها خیلی بیشتر از این حرفها است. همه تلاش ما برای خوشحالی مردم است. من با انتقاد ناراحت نمی شوم، بحث انتقاد یک طرف است و بحث بی ادبی هم طرف دیگر. وقتی بازیکن خودش می داند که خوب نیست، مربی هم حرف خوبی زد، گفت:« من اینجا فعلا کوچینگ نمی کنم، فعلا می خواهم بچه ها به شرایط والیبالی اشان برگردند.» شاید اگر کوچینگ می کرد ما تنها یک یا دو باخت بیشتر نداشتیم. وقتی مربی می داند و تعویض نمی کند، می خواهد من خودم را در این شرایط پیدا کنم و توقع دارد روزهای بد را اینجا پشت سر بگذاریم تا در المپیک روز بدی نباشد.

*تو آن شب مطمئنا خیلی ناراحت شدی، برای اینکه از آن حال و هوا دربیایی، چیکار کردی؟

وقتی تیم می بازد، قطعا در شرایط خیلی بدی قرار می گیرید. اما این باخت ها اولین و آخرین باخت ما نیست. ما در بازی های زیادی شکست خوردیم و در آنیده شکست های زیادی هم خواهیم داشت. بازیکن حرفه ای با برد روی عرش نمی رود که با باخت به زیر فرش برود. این روزها در تیم ملی و باشگاهی عادی است. ما در تیم ملی همیشه برنده یا بازنده نبوده ایم. در بازی با آلمان روز افتضاحم بود. شاید می توانستیم ۳- یک برنده باشیم، اما به هر دلیلی باختیم و فکر به این بازی احقمانه است، چرا که ما بازیهای دیگری هم داریم. من نمی توانم تمرکز و ذهنم را از دست بدهم و ۶ بازی بعدی را هم افتضاح بازی کنم، آن هم به خاطر شکست مقابل آلمان یا استرالیا. قطعا همه همین نظر را دارند. وقتی بعد از بازی وسایل را در رختکن برمی داری و می روی، کار تمام است و همه چیز فراموشت می شود. درست است که فراموشی به این راحتی هم نیست اما ورزشکار حرفه ای، همان طور که دید حرفه ای به همه قضایا دارد، باید به باخت هم حرفه ای نگاه کند.

*جدای از انتقادات، خیلی ها برای حمایت از تو سینه سپر کردند، این دلگرمی ها تو را دلگرم تر کرد؟

قطعا هر ورزشکاری روز بد و خوب دارد و اگر قرار باشد در روز خوب هندوانه زیر بغلش بگذاریم و روز بد، له اش کنیم هواداری نیست و سواستفاده است. انتقاد وقتی است که بعداز ۱۰-۱۵ بازی بد، ایراد بگیری که این بازیکن پیر شده، تجربه ندارد یا و... ولی فکر کردن به این مسائل خیلی اشتباه است. همان قدر که به من انتقاد شد، هواداران والیبال هم به من روحیه و دلگرمی دادند. دمشان گرم و امیدوارم در آینده برایشان جبران کنم.

*تو کار با مربیان زیادی را تجربه کردی، کار با آلکنو چطوراست؟

آلکنو به ما باور برد، در هر شرایطی را داده است. اگر دقت کرده باشید برای ما فرقی نمی کند با چه ترکیبی به زمین می رویم، همه بچه ها برای برد و بهترین عملکرد می روند. چرا که بچه ها به این باور رسیده اند می توانند، همه تیم ها را از پا در بیاورند. حتی در بازی با صربستان، اگر جوانان ما ۳،۴ سال پیش مقابل این تیم قرار می گرفتند باخت ۳- صفر با پوئن ۱۵،۱۶ می دادند، اما بچه های جوان ما نشان دادند، می توانند برنده باشند. البته که صربستان هم بهترین بازیکنانش را در زمین داشت و شرایط را برای تیم ما سخت تر کرده بود. باز هم دم بچه های ما گرم که تسلیم نشدند و تا آخرین لحظه جنگیدند. به نظرمن آلکنو باور برد را به ما هدیه داد و از او متشکرم.

*اشتباهات بچه ها دربازی با آلمان، خیلی آلکنو را ناراحت کرد، تا حدی که در لحظاتی حتی ناراحتی‌اش را به زبان آورد، بعد از بازی هم حرفی بابت اشتباهات زد؟

ما روز پر اشتباهمان بود. آلکنو اولش حرفهای خوبی زد و خواست کمک کند اما وقتی دید روز بد ما است، حرف دیگری نداشت. چرا که روز بد بازیکنان بود نه مربی. هر چه او می گفت ما نمی توانستیم اجرا کنیم و او هم درک کرد و بعداز بازی حرفی نزد. او با تجربه است.

*توکیو دومین تجربه المپیک تو محسوب می شود، به نظرت تیم چه نتیجه‌ای می گیرد؟

هنوز معلوم نیست چه کسی برای توکیو انتخاب می شود، حتی من. از حالا خیلی زود است بگوییم چه نتیجه ای می گیریم. اما هر ۱۲ نفری که انتخاب شوند به طور حتم برای عملکرد خوب می روند و اگر بردیم برای نمایش عالی و مدال می رویم، ولی همه تیم های المپیکی هم برای نتیجه و اثبات خودشان می آیند و این نشان می دهد، روزهای خیلی سختی در توکیو داریم.

بیشتر بخوانید:

مهدی طارمی فصل بعد این لباس جذاب را می‌پوشد/عکس

خبری خوب برای تیم ملی انگلیس

یکی از معدود انسان‌هایی که رونالدو را نشناخت!/عکس

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 42
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    22 60
    دلخور نشو ،با قدرت ادامه بده، انشالله موفق بشوی، دمت هم گرم
  • علی موسوی IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    69 8
    اینو نگین چی بگین؟ کسی از شما ایراد نمی گیره. ایراد از کادر فنی یه که می بینه بازیکنی به هر دلیلی روی فرم نیست ـ مثل قضیه غفور ـ و با اینکه جایگزین داره اصرار داره این بازیکن رو توی زمین نگه داره. توی بازی با آلمان به تنهائی بالای یک ست رو به خاطر اشتباهات شما از دست دادیم. گیریم اسفندیار می اومد و همون اشتباهات رو می کرد که نمی کرد. مربی اصلا به بعضی ها مجال نداد خودی نشون بدن. حالا که وضعیت ما توی جدول اینه که ممکنه حتی رده همیشگی 8 رو هم از دست بدیم، خدا کنه الکنو توی سه بازی بعدی بذاره کریمی، مجرد، عابدینی، سعادت، فیاضی، اسفندیار، شریفی خودی نشون بدن. عبادی پور هم بهتر بود به جای توجیه عملکردش، کادر فنی رو توجیه می کرد که به هر دلیلی الان آمادگی لازم رو نداره. اسپک هاش واقعا فاجعه بودند
  • فرامرز IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    82 10
    آقای بازیکن یک ملت منتقد بازی تو بودن بجای عذر خواهی و قول جبران کردن در آینده،به آنها میگویی کوته فکر؟!
    • ... IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      8 17
      از ملت عذر خواهی کن ؟ چرا باید بکنه ؟ همه ملت والیبال میفهمن ؟ یکی از بهترین توپ گیرهای ایران هم هست خوشتون بیاد یا نه . بیجهت هر سرمربی ای که میاد فیکس توو زمین نمیزاره باشه .
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    55 12
    یک ملت دارن میگن گند بازی میکنی، بعد میگی ۲۰، ۳۰ میلیون هوادار داری و فقط ۲۰۰ نفر دارن اعتراض میکنند؟ این اصلا خصلت ما ایرانیاست که هرجا خراب می کنیم فکر میکنیم بهترین عملکرد رو داشتیم
    • آهو IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      1 2
      یک مسئله ای رو خود عبادی پور هم گفت؛ اونم اینه که هم خودش هم مربی آقای آلکنو می‌دونن شرایط مساعدی نداشته؛ اجازه این اشتباهات رو به عبادی پور داده تا خودش رو جمع کنه! همه مردم والیبال نمیفهمن؛ قطعاً اونی که بیشتر از همه حالیشه داره چیکار می‌کنه؛ آلکنو با دنیا دنیا تجربه است؛ نه مردم!
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    13 59
    میلاد عالی بود لبخندش بمب روحیه بود.
    • حبیب شاهی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      7 8
      لطفا نگین ملت....بگین یه عده قدرنشناس....من خودم هم اعتقادم اینه که آقای عبادی پور در اوج نیست..ولی با همین توان هم سومین دریافت کننده خوب لیگ ملتهاست...حتما در اونجا هم پارتی داره ؟!!آقای الکنو مربی کاربلدیه....یه کم آگاهی رو لطفا بالا ببر...البته همراه با...اخلاق وادب....!!
  • مرتضی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    11 24
    مشکل مربیه....
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    39 3
    اما واقا ناتوانی در زدن سرویس اصلا توجیه نداره واقا عملکرد چندنفر دور از انتظار بود هم میلاد هم غلامی که دیگه خیلی این یکی اصلا فاجعه بار بوده
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    37 7
    شما فقط تو تیمهای خارجی خوب کار می کنید واقعا عبادی پور دراین دوره ضعیف بود
  • امیرحسین IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    44 9
    مگه خودت از خودت تعریف کنی....فاتحه تیم رو که خوندی...
  • احمد IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    38 8
    افتضاح بودی میلاد چرا تعویض نمی شدی عجیبه
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      3 1
      چون اقای مربی الکنو به حضرت عبادی پور اعتقاد دارن مربی که در سطح روسیه در مقابل این بازی بگه اعتقاد دارم نباید شک کرد؟
  • حمید IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    30 6
    آقای عبادی پور این روز بد شماکی تمام میشه شما تو بازیهای حساس اکثر پوئن و توپهای سرنوشت ساز را بباد هوا میدی یه خورده واقع بین باشید
  • TW ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    27 2
    ضعف سرویس در بازیکنان ایران وجود دارد و این اشکال در باشگاهها و از سنین پایین باید رفع شود و بازیکنی مثل معروف که در پاسوری کم نقص است در توپگیری و سرویس ضعیف است یا موسوی که وقتی می خواهد سرویس بزند تن آدم می لرزد
  • مهروژ IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    24 13
    قبول کن باعث تمام باخت ها بودی. با سرویس های داغون
  • مسعود IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    26 8
    کسی که از ورزش هم چیزی نمیدونه بازی عبادی پور رو میبینه متوجه میشه باید اقابره یه رشته دیگه توپ بزنه..یه کم انتقاد پذیر باش.تیمهای حریف روت حساب کردن رفیق...
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    32 12
    خیلی پررویی
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    13 6
    مشکل تیم در سویس زدن است که بیشترین خطا رو داریم بخصوص سرویس های خراب عبادیپور - موسوی - صالحی که بی مهابا و بی دقت سرویس می زنند و خراب میکنند . حتما که نبایستی که سرویس پرشی زد اگر نمیشه میتونند روی سرویسهای فنی و موجی کار کنند
  • M.e IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    10 20
    واقعا افرین به میلاد عبادی پور که از حرف مردم ناراحت نمیشه. خیلیا ازش حمایت کردن، اما یه سری ها تا میبینن عملکرد بدی داره ولش میکنن، خودشم گفته که هوادار نماعن، خیلی بازیکن خوبیه
  • ناشناس IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    12 23
    هرکی گفته واس خودش گفته ولا خیلیم خوبه اونایی که میگن بده هیچی از والیبال نمی دونم حتی مسی هم بعضی وقتها رو دور خودش نیست برای هر ورزشکار حرفه ای پیش میاد آقای عبادی پور خیلی هم خوبن
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    7 3
    باشه فقط بیشتر دقت کن
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    14 0
    آقا میلاد دقت
  • وحید IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    17 7
    خصلت ما ایرانی‌هاست. انتقاد نمیپذیریم
  • حسین IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    27 1
    جناب عبادی پور...ایرادازشمانیست...بازیکن نوسان دارد...تقصیرسرمربی هست ؛اززمان های استراحت به خوبی استفاده نمی کنه...ازجوادکریمی خوب بازی نگرفته...اینکه دوباراشتباه کنی یه چیز...بازیکن 4تا5تااشتباه اثرگذارمی کنه...لوکارلی هم باشی اگه روفرم نباشی بایدتعویض بشی...بازیکن سالاری تاکی؟؟؟اینکه ایشون بازیکن قابلی هستندوبعد1/5سال این بازیکناکنارهم جمع شدندحرف منطقی هستش ...ولی سرمربی تصمیم هاش به شدت موردنقده...شماعلاوه برشناخت بازیکنات بایدسریع تاکتیکت روتغییربدی...این کجاش اشکال داره؟؟؟!!!
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    32 7
    برادر کارو به جایی رسوندی تیم های حریف قبل از بازی میگن اول خدا دوم میلاد عبادی پور و میان توی زمین جوابم میده
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    3 1
    عزیزم بازیکنی در سطح ملی و درجه یک مثل شما که نباید اینقدر سرویس خراب کنه و اشتباه فاحش داشته باشه .مگه شما آماتورید؟! واقع بین باش که شما و آرمان صالحی هردونفرخیلی افتضاح بودین
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    3 3
    انصافا تو بازی اخر خوب بازی کرد
  • هستی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    4 4
    تو فوق‌العاده ای کسایی که انتقاد میکنن نمیتونن درک کنن که بازی کردن تو زمین چقدر سخته با قدرت واسه المپیک ادامه بدید ما همیشه هواداراتون میمونیم
  • ایرانی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    4 3
    میلاد عبادی پور هنوز هم میتواند بهترین بازیکن باشد عده ای که منتقد او بودند انتظار بیشتری از این بازیکن داشتند چون بازیکن بزرگی است و باید در مقابل انتقادات خویشتنداری کند
  • مهدی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    4 3
    آقای عبادی پور وقتی یک بازیکن فیکس تیم بازی میکنه باید باتمام توانش بازی کنه شما در زدن اسپک واقعا ضعیف عمل میکنی ودر امتیازات مهم باعث وباتی عدم امتیاز گیری ایران میشوی شاید قبول نداشته باشی ولی ضعیف ترین بازیکن ایران دراین لیگ شما بودی فردی باتجربه که درلیگ لهستان بازی میکنه آیا اونجا هم این فرمی بازی میکنی اشتباهات شما آنقدر زیاد وخارج از عرف شده که اکثریت کارشناسان ومردم را به واکنش واداشته است ما از آقای النکو خواهش میکنیم بازیکن ضعیف را به المپیک نبرد چون دراینصورت به مردم ایران خیانت کرده واقعا از شما اینجور صحبت کردن بعیده. ما با یک بازیکن باتجربه طرف هستیم نه بازیکن جوان وبی تجربه عملکرد بردیا سعادت با وجود اینکه کمتر در ترکیب بوده بهتراز شما ست امیدوارم النکو به این واقعیت زودتر پی ببرد
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    5 2
    واقعابازیت دیگه بدردنمیخوره خیلی ازعبادی پوربهترم تونیمکت نشستن تودیگه بایدازتیم بری مثل غفورکه واقعا دیگه بدردتیم نمیخوره
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    5 2
    آقای عبادی پور به معنای واقعی خراب کردی .پاسخ به انتقادات به حق مردم اهانت نیست.یادت باشه بدون این مردم هیچی نیستی پسر جان هیچی
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    5 2
    حیف که به بقیه بازیکنان میدان نمیدهند تا آقای عبادی پورببینه که دیگه کشش ندارد
  • مهدی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    4 2
    درسته خودش ناراحت هست ولی وقتی یک بازیکن حرفه ای میگه اگر رفتیم نیمه نهایی که رفتیم وگرنه چیزی رو از دست ندادیم با همین حرف سطح و اندازه ی خودش رو قشنگ نشون میده
  • مسعود IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    4 2
    بخدا دوستان کی تیم وطن خودش را دوست نداره این اقای عبادی پور نمیدونم خودشو چطوری تو دل ا لک جا کرده...........بخدا به خاک همین وطن عبادی پور در حد یار ذخیره هم نیست اسپک هاشو ببینید سرویس ها را ببینید از دهتا سرویس نه تا تو طور میزنه از ده تا اسپکش هشت تا را میگیرن عبادی خجالت بکش از مردم عذرخواهی وخودت را اصلاح کن .در حد تیم ملی به ولای علی نیستی.
  • آینده IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    5 2
    جناب عبادی پور شما نه تنها بازیکن ضعیفی میباشی بلکه ادب هم نداری.بخاطر حمایت فدراسیونی ها از شما دراین چند سال استعداد های زیادی مثل اقای میرزاجانپور از بین رفتند شما در والیبال استعدادی نداری باوجود حمایت های بیشمار اگردردوره های قبل مثل این دوره (درهربازی که حضورداشتی براثراشتباهات بیشمار شخص شما تیم باخت) در بازی های قبلی بازیکنان بزرگی در کنارت بودند واشتباهات شمارا جبران کردند بیست میلیون طرفدار مخالف بازی کردن شما هستند دویست نفری از خانواده وبستگان وفدراسیونی ها طرفدار شما هستند قرار نیست مردم غرور ملی شان شکسته وخودشان اعصابشان داغان شود تا شما در طول مسابقات اماده شوی بازیکن در تمرینات ومسابقات دوستانه اماده میشود نه درمسابقات رسمی که تماشاکنندگان از ناراحتی تلویزیون را خاموش کنند تا اقای عبادی پور اماده بشود یا نشود فقط یک نفر مثل شما میتواند این همه از خودش متشکر باشد
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    سلام . آقای عبادی پور . اگر قراره به شرایط ایده آل برگردید باید داخل تمرین ها باشه . ما نرفتیم لیگ ملت ها فقط به خاطر شما که ایده آل شین . ما بازیکنای خوبی بهتر از شما داریم که میتونن خیلی خوب بازی کنن و نتیجه به نفه تیم ملی ایران باشه .آیا انصافه یه ملت بشینن ۳ ساعت یه بازی رو ببینن و بعد ناامید و ناراحت از پای تلوزیون بلند بشن ؟؟ خب اگر انصاف داشته باشید میدونید که از عوامل اصلی باخت ایران در بازی های اخیر شما بودی .یه دریافت کننده قدرتی نباید داخل بازی ها اینقدر کم امتیاز بگیره قبول داریم شما ایده آل نیستین فعلا ولی از شما خواهش میکنم که از مربی بخواین شما رو تعویض کنه و با تمرین های خوب دوباره شرایط خوب تون رو پیدا کنید
  • آهو IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 1
    کاملا درست میگه عبادی پور! تیمهایی که المپیک نمیرن؛ لیگ ملتها براشون خیلی مهمه؛ می‌خوان تو لیگ ملتها خودی نشون بدن؛ اما برای تیمهای المپیکی؛ لیگ ملتها فقط برای هماهنگی و بالا بردن تجربه ها و کشف نقاط ضعف و قوته! خصوصا با ماجرای کرونا؛ خیلی از تیمهای المپیکی؛ بیخیال لیگ ملتها شدن و دارن جوان‌گرایی میکنن و تیم رو برای المپیک حاضر می‌کنند؛ انگار که لیگ ملتها یک عرصه تمرینی باشه! آقای آلکنو هم یک مربی باسابقه و کار درسته با یک کارنامه مطلوب؛ پس قطعا حالیشه چیکار داره می‌کنه و هرکس تو کارش دخالت کنه؛ در واقع داره به تیم ضرر میزنه! موفق باشید آقای عبادی پور✌️ حتی مسی و رونالدو هم یک روزهایی رو دارن که گند میزنن! همیشه که آدم رو مود نیست...!
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 1
    آقای عبادی پور فیلم بازی هاتو یه بار ببین آبشار معمولی رو چند جا نتونستی بزنی در ضمن منتقدای شما خیلی از 100تا 200 بیشتر هستن یکم انتقاد پذیر باش بازی هات افتضاح بود .
  • غزل IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    1 1
    درضمن اگه ۲۸سال پیر باشه پس ۵۰,۶۰سال چیه؟ این موضوع رو توضیح بدین چون من واقعا نمیتونیم درک کنم. بعدشم این که به بهترین بازیکن و بهترین توپ گیرمون میگین در حد بازیکن ذخیره نیستی این توهین نیست؟! این خراب کردن روحیه نیست؟! یکم منطقی باشید عبادی پور سومین و بهترین توپ گیر انتخاب شده حتما شما از مربی ها و اینا زیاد میدونید دیگه