پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای اجرا شده است؟/ صندوق سیار برای مبتلایان بستری برده می‌شود

ایسنا نوشت: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای، از اختصاص صندوق رای سیار جهت مشارکت و رای دادن بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها خبر داد.

علیرضا رییسی، گفت: افرادی که بیمار مبتلا به کرونا بوده و در بیمارستان بستری هستند، ‌وزارت کشور برایشان صندوق سیار می‌برد و در همانجا از آنها اخذ رای می‌کند.

وی افزود: همچنین یکسری شُعب هم با همکاری وزارت کشور انتخاب شده‌اند که لیست آن در اختیار وزارت کشور است و امروز هم خواستیم که یکبار دیگر این شعب را اعلام کنند که این شعب مخصوص بیماران مبتلا به کرونا است.

رییسی ادامه داد: این موضوع دو خاصیت دارد؛ یکی اینکه بیماران مبتلا به کرونا که برای رای دادن مراجعه می‌کنند،‌ با سایر افراد سالم در یکجا نخواهند بود و دوم اینکه امکان مشارکت و رای دادن برای بیماران مبتلا به کرونا فراهم می‌شود.

وی درباره وضعیت رعایت پروتکل‌ها در حوزه‌های انتخابیه، ضمن اشاره به مشارکت خوب مردم در انتخابات، گفت:‌ در حال حاضر خوشبختانه وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار خوب است. تاکنون طبق گزارشاتی که به ما رسیده است، ‌به جز یکی دو تا از شهرها که به صورت موقت مقداری تجمع ایجاد شده، بود، اکنون وضعیت خوب است.

رییسی گفت: تمام تمهیداتی که وزارت بهداشت اعلام کرده بود، اعم از حضور ناظر بهداشتی و...  کاملا انجام شده است.

۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =