وداع ال کاپیتانو

نشریه اسپانیایی مارکا در عرض چند ماه دو جلدی را کار کرد که فقط در مورد یک نفر بود: سرخیو راموس.

حسین خلیلی: اوایل سال جاری میلادی و با انتشار این شایعه که راموس ممکن است در تابستان رئال را ترک کند، مارکا عکسی از راموس را روی جلد برد و در همان جا به 100 دلیلی اشاره کرد که مدیران رئال باید به آنها استناد کرده و راموس را حفظ کنند. اما انگار این دلایل همه را قانع کرد به غیر از مدیران رئال و شخص فلورنیتو پرز. حالا روز گذشته و بعد از اعلام رسمی جدایی راموس، نشریه مارکا باز هم جلد خود را به کاپیتان تیم اول شهر مادرید اختصاص داد. 
مارکا روی جلدش عکسی از فینال لیگ قهرمانان در سال 2014 و لحظه به ثمر رسیدن گل تساوی رئال به اتلتیکو در دقایق پایانی بازی توسط راموس را منتشر کرد. تنها نکته مهم این عکس این بود که مارکا عکس راموس را حذف کرد و با تیتر بزرگ نوشت: جای خالی ! شاید هواداران تیفوسی رئال این عکس را روی دیوار اتاق‌هایشان بزنند و هر وقت در آینده دلتنگ موفقیت‌های تیم‌شان شدند، جای خالی یک نفر را بیش از همیشه احساس کنند. 


یکی از دلایل این دلتنگی که از همین حالا برای رئالی‌ها شروع شده، کلکسیون افتخاراتی است که راموس در این 16 سال با رئال به دست آورده است. راموس که در آخرین روز نقل و انتقالات سال 2005 از سویا جدا شد و به جمع مادریدی‌ها پیوست، توانست با این تیم 22 جام فتح کند. راموس در تمام این سال‌ها 672 بازی برای رئال انجام داد و به رکورد فوق‌العاده 101 گل رسید. 

وداع ال کاپیتانو


در کنار این افتخارات، چیزی که مطمئنا تا سال‌ها در ذهن هواداران رئال می‌ماند روز خداحافظی راموس است. او روز پنجشنبه در کنفرانس خبری با حضور اعضای خانواده‌اش و بعد از حرف‌های پرز پشت میکروفن رفت و گفت: زمان خداحافظی رسید. یکی از سخت ترین لحظات زندگی ام چرا که هیچکس برای اینکه از رئال خداحافظی کند آماده نیست (در این لحظه بغض راموس شکست ). او در کنفرانس خبری بعد از این نشست، در حضور خبرنگاران هم حرفی زد که نشان داد مدیران رئال تا چه اندازه در وداع او با رئال مقصر بوده‌اند. او در این باره گفت: « باید بگویم که هرگز قصد جدایی از رئال را نداشتم. هدفم ادامه فوتبال در رئال بود. در ماه‌های اخیر پیشنهادی از باشگاه دریافت کردم که یک ساله بود و با کسر دستمزد. باید بگویم که مشکل من مالی نبود. من قرارداد دو ساله می خواستم و آسودگی خاطر برای خودم و خانواده ام. سپس این اواخر تصمیم گرفتم پیشنهاد را قبول کنم ولی باشگاه به من گفت که مهلت پذیرش قرارداد منقضی شده است و من از این موضوع مطلع نبودم.  شرایط در نهایت اینگونه شد و گفتند دیگر قرارداد اعتبار ندارد.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =