۲ نفر
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
هدف حمله گل‌محمدی، دیاباته بود؟

خبرورزشی نوشت: یحیی گل محمدی در مصاحبه خود گفته قیمت یک بازیکن رقیب اندازه بودجه تیم ماست.

 یحیی گل محمدی که از صحبت‌های فرهاد مجیدی دلخور شده بود از او خواست فقط در مورد تیم خودش صحبت کند.

این واکنش یحیی به حرف‌های فرهاد بود که گفته بود پرسپولیس از لیگ قطر و پرتغال بازیکن خرید ولی ما از مشهد هم نتوانستیم بازیکن بخریم.

گل محمدی همچنین گفته مبلغ قرارداد یک بازیکن رقیب به اندازه بودجه تیم ماست.

کاملا مشخص است که منظور یحیی، شیخ دیاباته است. او با توجه به قیمت دلار و یورو گران ترین بازیکن استقلال محسوب می‌شود و قراردادش حدود ۵۷۰ هزار دلار است که چیزی نزدیک ۱۴ میلیارد تومان می‌شود. البته شاید یحیی کمی اغراق کرده باشد اما بهرحال منظورش شیخ است و شاید اگر مجیدی جواب بدهد، او اسرار جدیدی از قرارداد دیاباته و بقیه بازیکنان گرانقیمت استقلال را افشا کند.

به جز مجیدی، آنالیزور استقلال هم حرف از تبعیض میان استقلال و پرسپولیس زده بود که باعث دلخوری پرسپولیسی‌ها و واکنش آنها شد.

باید دید طی روزهای آینده که به دربی جام حذفی هم نزدیکتر می‌شویم تنش بین مربیان دو تیم به کجا کشیده می‌شود.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    قرارداد شیخ 570 هزار دلار نیست. آپشناش رو جمع کنی بالای 1 میلیون دلار میشه. به ازای هر بازی، هر گل، هر پنالتی جداگانه پاداش میگیره. لیست آخرین اعتراض شیخ به استقلال: 1. حقوق بیش از دو ماه به مبلغ ۸۵ هزار دلار آمریکا ۲- پیش پرداخت مربوط به عقد قرارداد به مبلغ ۱۰۵ هزار دلار آمریکا که باید تا پیش از دهم جولای پرداخت می‌شد. ۳- پاداش انجام ۲۳ بازی مجموعاً به مبلغ ۲۳ هزار دلار آمریکا ۴- پاداش به ثمر رساندن ۱۵ گل به مبلغ ۱۵۰ هزار دلار ۵- پاداش دو پاس گل و سه پنالتی به مبلغ ۲۵ هزار دلار
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    صد در صد حق با مجیدی، تو این چندسال تیم پیروزی واقعن از لحاظ مالی حمایت میشده و ریخت و پاش کرده برعکس تیم تاج همیشه گرفتار بوده