لغو محدودیت تردد شبانه در اصفهان  برای شنبه‌شب

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت:محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ امشب (شنبه) تا سه بامداد فردا(یکشنبه) نیز لغو شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: براساس تصمیم اتخاذ شده امشب - ۲۹ خرداد ماه  نیز منع تردد شبانه لغو شده است و براین اساس خودروها جریمه نمی شوند.

وی ادامه داد: همچنین ابلاغیه معاون امنیتی_انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی _اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های منتهی به انتخابات به نیروی انتظامی ابلاغ شده بود و امشب نیز این محدودیت ها لغو شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ادامه داد: یکی از عوامل اصلی لغو ممنوعیت تردد شبانه در دو شب ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه جابجایی صندوق های رای گیری و تردد عوامل اجرایی و نظارتی در حوزه های انتخابیه بود.

سرهنگ محمدی با اشاره به ارسال پیامک هایی مبنی بر بررسی تردد هموطنان در طرح شبانه گفت: مردم نگران پیامک‌های ثبت تخلف تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه نباشند چراکه جریمه‌ها اعمال نمی‌شود.

وی اضافه کرد: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی همچنان به این شهرها ادامه دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =