شبکه اجتماعی کمدا، از مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک حمایت می‌کند

کُمُدا شبکه‌ای اجتماعی برای خرید و فروش و ارتباط با هم‌سلیقه‌ها است. این استارتاپ فعالیت خود را از تابستان ۹۶ به صورت رسمی و با دغدغه‌های محیط‌ زیست‌ دوست، در حوزه‌ی فشن آغاز کرد.

در پایان سال ۹۸، تعداد ۱۰کامیونیتی جدید بر پایه‌ی کتاب، آرایشی بهداشتی، لوازم خانه و آشپزخانه، خوراکی، بازی و سرگرمی، کودک و سیسمونی، دکوریجات، ورزشی، لوازم پت، کوه‌نوردی و سفر نیز در این پلتفرم شکل گرفت و تا امروز بیش از ۳میلیون آیتم با این موضوع‌ها در اپلیکیشن کُمُدا آپلود شده است.

دوست پیدا کن و کسب و کارت را بزرگ کن:

با استفاده از اپلیکیشن کمدا می‌توانید در یک محیط دوستانه و امن کنار کسانی که هم‌سلیقه شما هستند، خرید و فروش داشته باشید. کُمُدا شبکه‌ اجتماعی خرید و فروش با هم‌سلیقه‌ها است که با استفاده از آن به راحتی امکان تعامل با اعضایی که سبک زندگی یکسانی با شما دارند را از سراسر ایران فراهم کرده است.  

با صفر درصد کمیسیون؛ خرید و فروش کن:

یکی از باورنکردنی‌ترین مزیت‌های خرید و فروش در اپلیکیشن کُمُدا، صفر درصد بودن کمیسیون آن است و این صفر درصد بودن چه برای فروشنده و چه خریدار صدق می‌کند، همین مزیت فضا را برای نوپایان عرصه کسب و کار حمایتی کرده تا همه خانم‌هایی که قصد راه‌اندازی یا بزرگ کردن کسب و کار خودشان را دارند به راحتی در این شبکه‌ اجتماعی حضور پیدا کنند و قیمت‌ها به منصفانه ترین حالت ممکن در جریان باشد.

کسب‌وکارت را راه‌اندازی کن و ارتقا بده:

خبر خوب اینکه این شبکه اجتماعی با رویکرد حمایتی خود امکانی را در صفحه‌ی اول اپلیکیشن فراهم کرده که کمد (پروفایل) کسب‌وکارها و مشاغل خانگی کوچک در معرض دید جامعه ۱میلیونی این اپلیکیشن نمایش داده می‌شوند. در این بستر همه خانم‌ها با هر سطح درآمدی، استعداد و مهارت هنری می‌توانند کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند و با کمک بیزکلاب آن را رشد بدهند و به درآمدزایی برسند.

شبکه اجتماعی کمدا، از مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک حمایت می‌کند

از هنرهای دستی تا انواع خوراکی‌های خانگی اینجاست:

تنوع در این شبکه اجتماعی خرید فروش به نحوی است که می‌توان با یک جست‌و جو ساده بین کامیونیتی‌های اصلی مثل (شیک و پیک، بیوتی میوتی، کتاب‌خور، خونه‌مونه، خوشمزه‌ها، دکوریجات، مارکوپولو و ...)، هر چیزی که می‌خواهید پیدا کنید و گویی که در یک مرکز خرید در حال قدم زدن هستید و چشم‌هایتان به رنگ و تنوع اجناس متعجب‌ خواهد شد.

شبکه اجتماعی کمدا، از مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک حمایت می‌کند

ابراز احساسات و به اشتراک گذاشتن تجربیات:

تا به حال به اشتراگ گذاشتن تجربیات خرید و فروشتان فکر کرده‌اید؟ این در حالی است که تمام این اتفاق‌ها تنها در بستر یک شبکه اجتماعی رخ می‌دهد! کُمُدا با جامعه ۱میلیونی خانم‌هایی که در آن فعالیت می‌کند به تازگی امکانی به اسم فیل (Feel) را اضافه کرده که می‌توانید در آن به دور از فضای خرید و فروش با یکدیگر تعامل و ارتباط دوستانه داشته باشید.

همه جای ایران کمداست:

در حال حاضر ۱میلیون خانم ایرانی از ۱۲۰شهر ایران در کمدا فعالیت دارند که موفق به درآمدزایی خوبی از طریق این اپلیکیشن شده‌اند و همچنین دوستی‌ها، انتقال تجربه‌ها و تعاملات انسانی زیادی را در کنار خرید و فروش‌ها توانسته‌اند رقم بزنند.

عضویت در شبکه‌ اجتماعی کُمُدا:

اگر اندرویدی هستید؛ با دانلود شبکه اجتماعی کمدا از گوگل پلی و یا کافه بازار می‌توانید به راحتی عضوی از خانواده یک میلیونی آن باشید و البته که این فرصت از آیفونی‌ها هم گرفته نشده و می‌توان از نسخه وب یا اپ استورهای ایرانی دانلود کنید.

برای آشنایی بیشتر به اینستاگرام شبکه اجتماعی کمدا سر بزنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527055