زمان پخش برنامه‌های «خندوانه» و «دورهمی» در تابستان

«دورهمی» و «خندوانه»، به روال سابق، در تابستان، روی آنتن شبکه نسیم خواهند رفت. برنامه مهران مدیری، از جمعه تا دوشنبه و برنامه رامبد جوان از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته، ساعت ۲۳، پخش خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه نسیم، زمان و جزییات پخش برنامه‌های «خندوانه»، «دورهمی»، «ورزشیا»، «کارستون» و «هوش برتر» و مجموعه‌های «حالا برعکس» و «دست‌انداز» را در تابستان، اعلام کرد.

براساس اعلام روابط عمومی شبکه نسیم،  فصل اول مسابقه «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری در تابستان به پخش خود ادامه می‌دهد. این برنامه با رویکرد آموزشی و برپایه آگاهی بخشی طراحی و تولید شده است و با سوالات فرهنگی، هنری، ادبیات و تاریخ و ... بستری مناسب برای سرگرمی و نشاط آفرینی را ایجاد می‌کند.

« دورهمی»، روزهای جمعه تا دوشنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

«خندوانه» در ادامه فصل هفتم با کارگردانی و اجرای رامبد جوان با دعوت از مهمانان مختلف در روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه، ساعت ۲۳ به پخش خود ادامه می‌دهد.  

مجموعه طنز تلویزیونی «دست‌انداز» نیز از سال جدید با توجه به رویکرد شبکه نسیم طراحی و تولید شده است. این مجموعه آیتمی، شوخی با برنامه‌های تلویزیونی را محور اصلی قرار داده است.  

این برنامه به کارگردانی شهاب عباسی و بازی آرش میراحمدی، ابراهیم شفیعی، کوروش معصومی، مرتضی رستمی، سوسن‌ پرور، میثم رستگاری و... هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

«ورزشیا» با نگاه به جذابیت حوزه ورزش، طراحی و پیش‌بینی شده است و در ایام رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ وی آنتن می‌رود.

این برنامه با معرفی کشورهای شرکت کننده در جام ملت‌های اروپا، با زبانی طنز، این رویداد ورزشی را مورد بررسی قرار می‌دهد. این برنامه، هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌رود.

«کارستون» با اجرای میثم درویشان‌پور به سراغ مشاغل و فضاهای کاری مختلف می‌رود . این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۱۵ پخش می‌شود.

«نسیم آوا» هم از جمله برنامه‌هایی است که پخش آن در شبکه نسیم ادامه خواهد داشت.

«حالا برعکس» مجموعه‌ای است که فرایند تولید برنامه تلویزیونی را با نمایی طنز به تصویر می‌کشد و در این مسیر پشت صحنه برنامه «خندوانه» را بستر روایت خود قرار داده  است.

«حالا برعکس»، برداشتی طنزگونه از برنامه «خندوانه» است که باکارگردانی محمود کریمی و با بازی حامد همایون (خواننده)، در کنار جمعی از بازیگران باسابقه تئاتر و تعدادی از اهالی «خندوانه»، تدارک دیده شده است. «حالا برعکس» هر شب ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

«هوش برتر» نیز بر اساس روال گذشته با حضور شرکت‌کنندگان برتر و با اجرای آریا طاهری هر روز ساعت ۱۹  پخش می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =