دهه کرامت ۳ ویژه برنامه جشن در شهرکرد برگزار می‌شود

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت امام رضا(ع) ۳ جشن بزرگ در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : اکبر ایازی با اشاره به اهمیت و عظمت دهه کرامت اظهارداشت: با توجه به اینکه دهه کرامت با برگزاری دو انتخابات مهم همزمان شده بود اما تلاش بر آن بود که بتوانیم فضاسازی شهری و اطلاع‌رسانی ویژه دهه کرامت را در اولویت قرار دهیم که خوشبختانه این مهم میسر شد. 

وی افزود: همزمان با نهمین روز از دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع) فردا ۳ جشن در میدان امامزادگان دوخاتون(س) با محوریت جمعیت امام رضایی‌های استان، تپه نورالشهداء با محوریت بسیج و سپاه، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردم نهاد و مقابل پارک پارک بانوان توسط منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی رأس ساعت ۱۸ بعدازظهر برگزار می‌شود. 

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه جشن‌ها توسط شهرداری ساماندهی و پشتیبانی شده است، بیان کرد: این مراسم‌ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌گردد. 

ایازی خاطرنشان کرد: برگزاری دو جشن ویژه بانوان در پارک‌ بانوان، تولید محتوای ارزشی و دینی، برگزاری مسابقه فرهنگی، ارسال پیامک انبوه با عناوین و محتوای ویژه دهه کرامت، فضاسازی گسترده شهری و پشتیبانی از برنامه‌های فرهنگی ستاد از دیگر برنامه‌های انجام شده در این دهه بوده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =