چرا بهتر است در روزهای کرونایی از چاباماپلاس اقامتگاه رزرو کنیم!

اولین و مهمترین دغدغه کسانی که برای چند روز متوالی به سفر می‌روند، رزرو ‌هتل و یافتن یک اقامتگاه مناسب با امکانات کافی و کامل است. بنابراین قبل از سفر، مهمترین کاری که باید انجام شود، جستجو از میان لیست اقامتگاه‌های بوم گردی یا هتل‌ها و انتخاب محلی مناسب برای استراحت چند روزه است.

درحال‌حاضر با فعالیت مجموعه‌ای چون "جاباما" که با  اقامتگاه‌های مختلف و متنوع  مانند: ویلا و آپارتمان، هتل داخلی (هتل و هتل آپارتمان)، کلبه بوم گردی و هاستل یا مهمانپذیر همکاری دارد، رزرو محل اقامت، کاری بسیار ساده است. یکی از خدمات جدید این مجموعه، "جاباما پلاس" است که در حال حاضر داخلِ برخی شهرهای ایران اقامتگاه با شرایط خاص ویژه روزهای کرونایی ارائه می‌کند. اقامتگاه‌هایی که پیش از ورود مسافر طبق پروتکل‌های بهداشتی آماده پذیرایی خواهند شد. البته رزرو از "جاباماپلاس" به این معنا نیست که سایر اقامتگاه‌های این مجموعه از امکانات نظافتی برخوردار نیستند. چرا که جاباما در همکاری با میزبان‌های عزیز، نهایت دقت و نظارت را بر سرویس‌دهی تمامی اقامتگاه‌ها مدنظر دارد. اما در "جاباما پلاس"  شرایط و نوع خدمت رسانی متفاوت است و شما می‌توانید یکی از مجتمع‌های اقامتی، سوئیت‌های یک خوابه یا چند خوابه، ویلا، آپارتمان و اقامتگاه‌های شهرهای شمالی، کیش و  تهران رزرو کنید. البته لازم است بدانید به زودی تعداد این شهرها افزایش خواهد یافت.  به ‌این ‌ترتیب با خیالی آسوده می‌توانید بار سفر بسته و به سمت مقصد مورد نظر خود را رهسپار شوید.

 

جاباما پلاس، بهترین انتخاب برای سفر به استان‌های برگزیده

اگر به‌دنبال یک اقامتگاه بوم گردی در دل طبیعت و یا هتل، مهمانپذیر یا آپارتمان با شرایط عالی و ایده‌ال هستید، باید مجموعه‌ای را انتخاب کنید که بتواند علاوه‌بر موارد ذکر شده، خدمات مناسبی را در استان‌های مختلف از جمله شهر تهران، جزیره کیش و خصوصاً شهرهای شمالی ایران ارائه دهد. چرا که اکثر ما به‌ دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و طبیعت بکر و زیبا، سفر به استان‌های شمالی را در اکثر زمان‌های سال می‌پسندیم..

در این میان، سفر به استان‌های تاریخی ایران مانند یزد و شیراز و اصفهان و همین‌طور استان‌های جنوبی مانند خوزستان، هرمزگان و جزایر کیش و قشم، جزو انتخاب‌های اول افراد برای گذراندن یک دوره مسافرت جذاب و هیجان‌انگیز است. بنابراین اگر هدف شما بوم گردی است، باید به‌دنبال لیست اقامتگاه‌ های بوم گردی شیراز، شمال یا کیش باشید. اقامتگاه های بومگردی همگی در جاباما قابل رزرو هستند.

اما اگر هدفتان سفر به شمال است، اتاق بوم گردی در شمال ایران یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که علاقه خاصی به حضور در طبیعت و یک مسافرت دلچسب دارند. همان‌طور که از نام این اقامتگاه مشخص است، شامل یک اتاق برای اقامت بوده و مانند سوئیت دارای امکانات مجزا نیست. بنابراین با مشخص شدن شهر و شرایط سفر، به‌راحتی می‌توانید برای رزرو هتل یا اقامتگاه‌ های بوم گردی با قیمت مناسب در سایت جاباما اقدام کنید.

البته برخی از افراد رزرو هتل و سفر از پیش برنامه‌ریزی شده به اماکن تفریحی و استفاده از مراکز خرید استان‌های مختلف را ترجیح می‌دهند. بنابراین رزرو هتل در کیش می‌تواند شرایطی فراهم کند که در مدت‌اقامت بتوانید از امکانات بالای هتل بهره‌مند شده و از طرفی به خرید و تفریح بپردازید. رزرو اقامتگاه می‌تواند شامل رزرو هتل یا رزرو ویلا و اتاق بوم گردی باشد، چرا که این اولین قدم برای سفر به هر شهر و استان است.

اما دغدغه اصلی در شرایط فعلی و با وجود محدودیت‌های فراوان کرونایی، انتخاب مجموعه‌ای است که بتواند تمامی خدماتی که به آن اشاره کردیم، شامل رزرو هتل، رزرو ویلا و اتاق بوم گردی را ارائه داده و از طرفی کلیه پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت کند. اگر اقامتگاهی را برای مسافرت به استان مورد نظرتان انتخاب می‌کنید باید مطمئن باشید که در حین سفر و خصوصاً در زمان اقامت، پکیج بهداشتی برای کرونا دریافت کرده و کلیه پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود. تمامی مواردی که به آن‌ها اشاره شد در اقامتگاه‌های طرف قرارداد با جاباما پلاس رعایت می‌شود، بنابراین نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

شما ترجیح می‌دهید به‌صورت مستقیم با هتل و اقامتگاه‌ها تماس بگیرید یا با مجموعه‌هایی در ارتباط باشید که این خدمات را بدون واسطه و بی‌دردسر ارائه می‌دهند؟

 

جاباما پلاس، راحتترین راه برای رزرو  اقامتگاه‌

همان‌طور که اشاره کردیم، "جاباما" یکی از مجموعه‌هایی است که در حوزه اقامت و سفر فعالیت دارد و توانسته در مدتی کوتاه با بسیاری از مجموعه‌های اقامتی در استان‌های مختلف کشور همکاری کند. "جاباماپلاس" یکی از خدمات جدید مجموعه جاباما است که در حوزه رزرو  اقامتگاه در استان‌های شمالی، شهر تهران و جزیره کیش در استان هرمزگان فعال بوده و امکان رزرو اقامتگاه‌های بوم گردی با شرایط عالی و مطابق با پروتکل‌های بهداشتی را فراهم کرده است. بنابراین زمانی‌که قصد سفر دارید، می‌توانید از طریق دانلود و نصب اپلیکیشن "جاباما" یکی از اقامتگاه‌های طرف قرارداد با این مجموعه در استان‌های ذکر شده را انتخاب کنید. تنها کافی است لیست رزرو اقامتگاه در استان‌های ذکر شده را بررسی کرده و در نهایت با توجه به شرایط و هزینه‌ها، بهترین و مناسب‌ترین اقامتگاه را برای مسافرت انتخاب کنید.

چرا بهتر است در روزهای کرونایی از چاباماپلاس اقامتگاه رزرو کنیم!

رزرو اقامتگاه در شهرهای شمالی کشور  به خصوص شهرهای ساحلی در تابستان و بهار یا اقامت‌گاه‌های جنگلی در پاییز و زمستان تنها بخش کوچکی از خدماتی است که مجموعه جاباما  در قالب سرویس "جاباما پلاس" ارائه می‌دهد. بنابراین برای رزرو اقامتگاه در شمال، جزیره  کیش و یا حتی رزرو اقامتگاه تهران می‌توانید وارد وب‌سایت جاباما شده و در بخش جاباما پلاس، یکی از اقامتگاه‌های موجود در شهرهای ذکر شده را انتخاب کنید. جاباما پلاس شرایطی فراهم کرده که با رزرو برترین اقامتگاه‌ها، مجبور به تغییر در برنامه سفر نباشید. بنابراین کافی است پس از ورود به سایت این مجموعه، از نوار جستجوی بالای سایت برای انتخاب اقامتگاه یا هتل مورد نظرتان اقدام کنید.

چرا بهتر است در روزهای کرونایی از چاباماپلاس اقامتگاه رزرو کنیم!

جاباما پلاس درحال‌حاضر، ۳۹۴۲ اقامتگاه فعال دارد که در استان‌های مختلف کشور در حال فعالیت هستند. در این بخش می‌توانید با اعمال فیلتر، نوع اقامتگاه را مشخص کرده و با توجه به استانی که انتخاب کرده‌اید مناسب‌ترین اقامتگاه را برای سفر خود رزرو کنید. اگر با استان‌های مختلف و مراکز دیدنی آن‌ها آشنا نیستید، ابداً جای نگرانی نیست، چرا که در مجله جاباما می‌توانید با مراکز دیدنی و اماکن گردشگری استان‌های مختلف آشنا شده و اطلاعات کاملی کسب کنید. به ‌این ‌ترتیب سفری برنامه‌ریزی‌ شده خواهید داشت و  طی چند روز می‌توانید از تمامی مراکز گردشگری استان مورد نظرتان بازدید کرده و سفر خوب و خوشی داشته باشید. با وجود شرایطی که فراهم شده، رزرو هتل و اقامتگاه نباید برای شما دغدغه‌ باشد چون به‌راحتی و تنها با چند کلیک می‌توانید مناسب‌ترین اقامتگاه را چه از لحاظ قیمتی و چه از لحاظ خدمات ارائه شده در جاباما پلاس رزرو کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527632