از ابتدای تیرماه، تزریق واکسن کرونا برکت در استان همدان آغاز می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تاکنون ۹۵ هزار نفر از مردم استان همدان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند که حدود ۶۰ هزار نفر از آن‌ها بیش از ۷۰ سال سن داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ دکتر رشید حیدری مقدم با اعلام مطلب فوق افزود: سه هزار دوز از واکسن‌های تزریق شده مربوط به واکسن کرونا نوترکیب توسط انستیتو فینلای کوبا است که با مشارکت انستیتو پاستور ایران تولید شده است.

وی در خصوص تزریق واکسن ایرانی برکت نیز گفت: پس از ورود متقاضی تزریق واکسن به سامانه مربوطه، باید نسبت به تکمیل اطلاعات و پاسخ پرسش‌های مطرح شده از جمله مشخصات فردی و سابقه بیماری‌ها نظیر دیابت، فشار خون و مصرف دارو اقدام کنند.


وی اضافه کرد: پس از ثبت نام افراد در سامانه تعیین شده زمان حضور آن‌ها برای تزریق از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود و در صورت حضور نیافتن در زمان تعیین شده تزریقی انجام نمی‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به ثبت اطلاعات افرادی که واکسن کرونا تزریق کرده اند کد رهگیری و تماس تلفنی با فرد توسط کارشناسان این مرکز آغاز می‌شود و در صورت بروز علائم و عوارض با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با بیمارستان‌های همدان اقدام‌های پزشکی لازم نیز انجام خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1527721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =