۲ نفر
۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
تجمع استقلالی‌ها مقابل مجلس/عکس

عده‌ای از هواداران تیم فوتبال استقلال باردیگر در اعتراض به شرایط این باشگاه تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال برای چندمین بار در ماه‌های اخیر با حضور در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی با اعتراض به وضعیت مدیریتی این باشگاه، علیه مدیرعامل شعار دادند.

هواداران اندکی که امروز در میدان بهارستان تجمع کرده بودند، دست‌نوشته‌هایی در اعتراض به عملکرد مدیریتی باشگاه در دست داشتند و شعارهایی را علیه "مددی" سر می‌دادند. آنها خواستار برکناری مدیرعامل باشگاه هستند. 

در روزهای اخیر باشگاه استقلال درگیر حواشی مدیریتی زیادی است. اختلاف بین هیات مدیره و مدیرعامل و سرمربی و مدیرعامل در این باشگاه بگونه‌ایی است که فرهاد مجیدی در طی روزهای اخیر بارها علیه شرایط تیم و باشگاه اظهارنظر کرده است.

فرهاد مجیدی در تازه‌ترین اظهارات خود با انتقاد از سخنان معاون وزیر ورزش گفته بود که علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش نباید از جایگاه خود سواستفاده کند.

تجمع استقلالی‌ها مقابل مجلس/عکس

پیش از این نیز البته معاون وزیر ورزش خطاب به فرهاد مجیدی تاکید کرده بود که سرمربی استقلال نباید در مسائلی که به شرح وظایفش ارتباطی ندارد دخالت کند. او مجیدی را تهدید به برخورد مطابق قراردادش کرده بود.

هواداران استقلال نیز مدیرعامل باشگاه استقلال که از یک طرف با هیات مدیره و از سوی دیگر با سرمربی اختلاف دارد را عامل اصلی این وضعیت می‌دانند و در تجمع امروز نیز برکناری او را خواستار شدند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آبی آسمانی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    آقای علی نژاد مگر انتخاب مدیرعامل استقلال وظیفه تو بود یاوظیفه هیآت مدیره؟اونی که میمونه استقلال واسطورهاش هستند و بزودی علی نژاد به تاریخ خواهید پیوست