رونمایی از تندیس قهرمانان در کمیته ملی المپیک/ عکس

با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه از تندیس ۹ قهرمان ورزشی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان المپیک و پارالمپیک و تندیس جهان پهلوان تختی امروز (سه‌شنبه - اول تیر ماه) در محل کمیته ملی المپیک با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پیروز حناچی شهردار تهران، معاونان، رؤسای فدراسیون‌ها، پیشکسوتان، قهرمانان و خانواده‌های آنها در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در حاشیه این مراسم تالار پارالمپیک در طبقه دوم ساختمان کمیته ملی المپیک و پارالمپیک توسط نوبخت افتتاح شد.

در این مراسم از سردیس محمود نامجو، محمدعلی خجسته‌پور، محمد پذیرایی، اسماعیل علم‌خواه، ابوطالب طالبی، پرویز جلایر، سیدشمس‌الدین سیدعباسی، منصور برزگر، محمدرضا میرزایی جابری و تندیس جهان پهلوان غلامرضا تختی با حضور قهرمانان و خانواده‌های آنها و اصحاب رسانه رونمایی شد.

سیدرضا صالحی‌امیری در این مراسم گفت: ورزش یک روح دارد و آن هم پهلوانی است. ما کمتر زبان شکرگزاری داریم و بیشتر نقد می‌کنیم‌. ما باید بدانیم که اگر ریشه‌ها قطع شود، می‌خشکیم. آنچه در توان داشتیم به میدان آوردیم و 65 سهمیه گرفتیم و اگر کشوری این تعداد سهمیه کسب کند گام اول را با موفقیت برداشته است.

وی تأکید کرد: دکتر نوبخت سال گذشته دو میلیارد تومان به پیشکسوتان کمک کرد و امسال 3.5 میلیارد تومان برای این امر اختصاص داده است.

رونمایی از تندیس قهرمانان در کمیته ملی المپیک/ عکس

رونمایی از تندیس قهرمانان در کمیته ملی المپیک/ عکس

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =