مطهری: با حرف‌های کوچه و خیابانی می‌خواهند فشار را از روی خود بردارند

ایسنا نوشت: مربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید برخی با صحبت‌های کوچه و خیابانی می خواهند عوام فریبی کنند و فشار را از روی خود بردارند.

حمید مطهری درباره وضعیت پرسپولیس بعد از قهرمانی در سوپرجام اظهار کرد: اول به هوادارنمان تبریک می‌گویم که همیشه با انرژی ما را همراهی کردند. درست است در ورزشگاه حاضر نیستند اما همیشه از ما حمایت کردند و من این جام را به آن‌ها تقدیم می‌کنم. هستند افرادی که در باشگاه زحمت می‌کشند و من این برد را به آن‌ها هم تقدیم می‌کنم. در کنار اعضای باشگاه، بازیکنان و کادر فنی زحمات زیادی را متحمل می‌شوند و بسیار خوشحالیم در این شرایط سخت یک جام به هواداران هدیه کردیم.

وی درباره مباحث فنی باشگاه پرسپولیس هم گفت: همیشه گفتم اگر تیمی گل می‌زند، همه در گلزنی نقش دارند و همیشه می‌گفتم نگران این نباشید که مهاجمان در گلزنی موفق نیستند. تیم ما یک وحدت تاکتیکی بسیار خوب دارد که ما با همین وحدت کار را پیش می‌بریم. همه بازیکنان برای موفقیت تیم زحمت می‌کشند و کار را پیش می‌بربم. مشکلات زیادی داشتیم اما بازیکنان ما همیشه صبور بودند. ما همیشه سعی می‌کنیم کمتر صحبت کنیم و بیشتر به کار توجه داشته باشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر به طور کارشناسی و ریز بینانه بازی‌های ما را دنبال کنید، متوجه می‌شوید بردهای ما با تلاش به دست می‌آید و حرف‌های کوچه و خیابانی هیچ ارزشی برای ما ندارد. کسانی که درباره بردهای ما صبحت می‌کنند، اگر کمی فنی نگاه کنند، ایرادی ندارد اما برخی مواقع صحبت‌های عوام فریبانه مطرح می‌شود که از زیر بار فشار فرار ‌کنند. این صبحت‌ها قشنگ نیست. ما نباید خوارک بد به جامعه بدهیم. همین مسائل و صبحت‌ها باعث می‌شود در ورزشگاه‌ها شاهد هنجارشکنی باشیم. ما که در جایگاه مدیر و مربی هستیم و در فوتبال مسئولیت داریم. باید صبحت‌هایمان منطقی و براساس مسائل فنی باشد. اگر بخواهیم به دور از منطق صرفا حرفی زده باشیم که خودمان را از زیر فشار خارج کنیم، کار قشنگی نیست. توپ را در زمین دیگران انداختن کار قشنگی نیست. بهتر است خیلی منطقی مسائل فنی تیم خودمان را بررسی کنیم و بعد به اظهارنظر بپردازیم.

مطهری همچین گفت: دریافتی تیم ما تا به حال حدود ۶۰ درصد بوده اما حق بازیکنان ما بیشتر از این حرفهاست. تا به حال به خاطر حجب و حیایی که بازیکنان دارند و مدیریتی که انجام دادیم، هیچ حاشیه‌ای نداشته‌ایم. اولویت اول بازیکنان ما پول نیست و آن‌ها با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند اما حق آن‌ها بیشتر از این حرفهاست. آن‌ها به آن چیزی که شایسته آن هستند نرسیدند. پرسپولیس دوبار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود و ۴ بار قهرمان لیگ شده اما هنوز همان امکانات سابق را داریم. کسانی که صبحت از امکانات می‌کنند بهتر است بیاید امکانات را ببینید. ما به معنای واقعی یک تیم هستیم با وجود اینکه شرایط سختی داریم اما کارمان را پیش می‌بریم. 

وی در بخش دیگری از صبحت‌های خود با اشاره به رقابت با سپاهان در صدر جدول گفت:  همیشه گفته‌ام که همه بازی‌های لیگ سخت است. ما بازی آسان در لیگ نداریم. ما یک برنامه ریزی خوب انجام دادیم که اول در سوپر جام بازی کنیم و بعد ۴ بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی برابر استقلال انجام دهیم. امیدوارم در این دوره زمانی بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم و کارمان را پیش ببریم.

وی افزود: داوران ما تا به حال زحمات خوبی برای لیگ کشیدند. داوران همیشه سعی می‌کنند  شرافتمندانه کارشان را انجام بدهند. ما هم با وجود اینکه از داوری ضرر کردیم اما  هیچ وقت صبحتی درباره داوران نکردیم. ما هیچ وقت شلوغ کاری نکردیم.

او در ادامه به رقابت تیمش و سپاهان در صدر جدول اشاره کرد و گفت: وقتی دو تیم در کورس قهرمانی هستند باید بازی‌هایشان همزمان برگزار و حداقل فاصله زیادی بین بازی‌های آن‌ها نباشد. الان چند هفته است که سپاهانی‌ها بعد از ما بازی می‌کنند و سازمان لیگ می‌تواند این موضوع را مدیریت کنند.

مطهری در ادامه درباره وضعیت رادوشوویچ هم گفت: رادوشوویچ بازیکنی است که برای ما زحمت کشیده اما نکته‌ای که هست هم بازیکن و هم باشگاه به هم متعهد باشند. رادوشوویچ می‌داند شرایط اقتصادی ما خوب نیست و این مسئله در تیم‌های ایرانی طبیعی است. باشگاه‌های ایرانی با مشکلاتی روبه رو هستند. باید سعی کنیم این مسئله را مدیریت کنیم. با این حال امیدوارم رادوشوویچ هرچه زودتر برگردد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر رادوشوویچ بازنگردد شرایط تیم چه خواهد شد، گفت: ما یک دروازه‌بان جوان دیگر داریم اما طبیعی است که وقتی بازیکنی از دست بدهیم‌ نگرانی ایجاد شود اما امیدوارم این مشکلات حل شود.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس جام حذفی را جدی دنبال می‌کند، گفت : طبیعی است که ما در همه جام‌ها با جدیت حضور داشته باشیم. بازیکنان تیم ذهن برنده دارند و در ژن ما قهرمانی وجود دارد ما در همه جام‌ها برای قهرمانی می‌جنگیم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    12 11
    خودتونو به کوچه علی چپ نزنید. قهرمانی در شرایطی که دست و پای رقیبان را بسته باشند هیچ ارزشی ندارد. البته شما مقصر نیستید و راه خودتان را میروید. مهندسان واقعی جاده را از قبل برای شما هموار میکنند.