نظر عزت‌اللهی درباره آینده سردار: به خودش ربط دارد!

سعید عزت‌اللهی در مصاحبه با سایت روسی در خصوص آینده سردار آزمون، عملکرد تیم ملی و آینده خود در وایله یا باشگاه های دیگر صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید عزت اللهی، بازیکن تیم وایله دانمارک در مصاحبه با سایت روسی در خصوص آینده سردار آزمون صحبت کرد.

ملی پوش کشورمان در خصوص آینده سردار آزمون اظهار داشت: به خودش ارتباط دارد اما به نظرم با توجه به سطحی که دارد می تواند پس از این همه سال درخشش در لیگ روسیه در تیم های بزرگتر بازی کند. می دانم سردار در زنیت خوشحال است و می دانم زنیت و روسیه باشگاه لیگ های بزرگی هستند پس بگذاریم سردار خودش تصمیم بگیرد و ما شاید اشتباه کنیم.

وی که در باشگاه های روستوف و آنژی ماخاچ قلعه روسیه بازی کرده، ادامه داد: من خاطرات خوبی در این کشور دارم ولی الان در تعطیلات هستم و می خواهم استراحت کنم. اگر پیشنهادی داشته باشم آن را در نظر خواهم گرفت و اگر پیشنهاد خوبی باشد آن را قبول خواهم کرد.

ستاره ملی پوش ایران گفت: از زبان روسی یک چیزهایی هنوز یادم هست مثل سلام، چطوری، چه کار می کنی و این گونه مکالمات. من اکنون 3 سال است روسی را ترک کردم و بدون تمرین انسان زبان را فراموش می کند. در دانمارک هم با بازیکنان روسی با انگلیسی صحبت می کنم و در آنجا روسی تمرین نمی کنم.
عزت اللهی گفت: من در روسیه در 3 باشگاه بازی کردم و تجربه های مختلفی بدست آوردم. در هر 3 باشگاه نیز خاطرات خوبی دارم و همه آنها با گرمی با من رفتار کردند. اگر من بخواهم یک تیم را انتخاب کنم آن تیم روستوف خواهد بود. تیمی که ارتباطی عمیق با طرفداران دارد و من وقتی این صحنه را می بینم یاد ایران می افتم. در ایران نیز طرفداران با شور و هیجان فوتبال را دنبال می کنند. اگر بخواهم شهری را در روسیه انتخاب کنم باز هم انتخابم روستوف خواهد بود زیرا مدت زمان زیادی آنجا گذراندم و حس می کنم آنجا غریب نیستم.

وی در خصوص بازگشت به دانمارک و آغاز فصل با وایله بولدکلوب گفت: وایله فصل را شروع کرده ولی من مجبور شدم تیم را ترک کنم زیرا از سوی تیم ملی برای بازی های انتخابی جام جهانی فراخوانده شدم. چند هفته ای اکنون استراحت می کنم و در خانه ام در ایران هستم و بعد به دانمارک خواهم رفت.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی تصریح کرد: ما عالی بودیم و گروه ما ساده هم نبود حتی به نظرم بازی مقابل هنگ کنگ و کامبوج نیز ساده نبود. ما در 8 بازی 2 باخت داشتیم ولی توانستیم به مرحله سوم انتخابی جام جهانی صعود کنیم. طرفداران ایران خیلی خوشحال هستند و ما واقعا می خواهیم با رفتن به جام جهانی آنها را بیشتر خوشحال کنیم.


عزت اللهی که در هر 3 بازی تیم ملی حضور داشت از عملکرد خود گفت: در حالت کلی من از عملکرد خودم راضی هستم. ممکن است طرفداران نظر خودشان را داشته باشند و به من توصیه کنند یا چیزی را پیشنهاد دهند ولی من می دانم که بهترین توانم را برای کشورم می گذارم و این بسیار خوب است.

عزت اللهی به سایت روسی گفت که بازی ها در بحرین برگزار شد و هیچ تماشاگری نیز به دلیل شرایط کرونایی در ورزشگاه ها حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: تکذیب درخواست پرچمداری کاروان ایران در المپیک توسط حدادی

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =