حمایت آقا کریم از اسکوچیچ و تایید جدایی کنعانی‌زادگان

خبرورزشی نوشت: کریم باقری در حمایت از اسکوچیچ گفت: در این مدت شاهد تلاش های اسکوچیچ بودم. او شناخت خیلی خوبی از فوتبال ایران دارد و برای تماشای بسیاری از بازی‌های لیگ برتر وقت می گذارد و مرتب شرایط بازیکنان را ارزیابی می‌کند.

قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام و البته شرایط تازه تیم ملی ایران، مهمترین محور بحث های کریم باقری در این مصاحبه است. ببینیم مرد بی حاشیه پرسپولیس و تیم ملی در این باره چه می گوید:

* سوپرجام یک تک بازی بود و هر دو تیم شانس قهرمانی داشتند. خداراشکر ما در نهایت قهرمان شدیم و طبیعتاً جام گرفتن احساس خوبی به همه ما می‌دهد. از خوشحالی هواداران پرسپولیس خوشحال هستیم و هدف مجموعه پرسپولیس، خوشحالی هواداران است. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

* در این مورد برخی از بازیکنان پرسپولیس مصاحبه کردند و گفتند جام گرفتن عادی شده است. من بابت همین مصاحبه ها و این نوع گفتمان به آنها تذکر دادم. قهرمان شدن به هیچ عنوان آسان نیست و بعضی صحبت‌ها نمی‌تواند در شأن باشگاه پرسپولیس باشد. وقتی یک تیم می‌خواهد قهرمان شود، باید کل مجموعه زحمت بکشند و اینطور نیست که خیلی ساده قهرمان شویم. من از بچه ها میخواهم هرگز چنین مصاحبه‌هایی انجام نداده و نگویند که قهرمانی عادی شده است. بعضی مصاحبه ها می‌تواند شأن پرسپولیس را پایین بیاورد.

* دوست ندارم در مورد رسول خطیبی صحبت کنم. هر فردی اگر حرف می زند یا مصاحبه می‌کند، خودش باید پاسخگو باشد و مسئولیت حرف هایش را به گردن بگیرد.

* وقتی به هر حال این قهرمان می‌شود، بازیکنان خوشحال هستند و شادی می‌کنند. به هر حال این طبیعی است که بازیکنان خوشحالی کنند و کنعانی زادگان هم از قهرمانی تیمش خوشحال بود. این اتفاقات اصلا بد نیست و نباید به صورت منفی تعبیر شود. کنعانی پسر با جنبه ای است و فوتبالیستی است که در این چند سال به خوبی پیشرفت کرده و جایگاه خوبی در تیم ملی و پرسپولیس دارد.

* شنیده ام کنعانی زادگان به احتمال فراوان جدا خواهد شد اما به صورت قطعی نمی‌دانم. به هر حال در تاریخ پرسپولیس بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده‌اند و بازیکنان زیادی هم پیراهن این تیم را برتن کرده‌اند. فوتبال حرفه‌ای است و نباید به این مسائل حساسیت داشته باشیم.

* مدتها پیش با اسکوچیچ درباره تیم ملی صحبت کردم و این افتخار را داشتم که به تیم کمک کنم. در یک مدت که بازی‌ها به دلیل کرونا عقب افتاد و این سعادت را داشتم به عنوان میهمان در کنار تیم ملی باشم. دوستان به ما لطف داشتند و باید از زحمات اسکوچیچ، هاشمیان و دیگر اعضای تیم ملی تشکر کنم. این باعث خوشحالی من بود که در کنار تیم ملی بودم.

* فعلا تیم ملی مسابقه ای ندارد، در ضمن باید بگویم که ادامه همکاری من با تیم ملی مشخص نیست چون نمی توان اتفاقات آینده را پیش بینی کرد. فعلا که در زمان حال هستیم و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

* اسکوچیچ واقعا برای تیم ملی زحمت کشید. همچنین هاشمیان و دیگر مربیانی که در کنار دراگان بودند. او انرژی زیادی گذاشت و حریفان را آنالیز کرد تا نتایج خوبی بگیریم. شما می دانید کار این تیم ملی چقدر سخت بود اما کادرفنی مدت‌ها زخمت کشیدند تا این نتایج را بگیریم. من معتقدم برخی نقش اسکوچیچ را کمرنگ دیدند اما باید بگویم نقش او در صعود تیم ملی بسیار پررنگ بود.

* در این مدت شاهد تلاش های اسکوچیچ بودم. او شناخت خیلی خوبی از فوتبال ایران دارد و برای تماشای بسیاری از بازی‌های لیگ برتر وقت می گذارد و مرتب شرایط بازیکنان را ارزیابی می‌کند. اعتقاد من حفظ اسکوچیچ و تمدید قرارداد اوست.

بیشتر بخوانید: وعده پرداخت پاداش معوق فوتبالیست‌های ساحلی بعد از 5 سال!

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =