آغاز زندگی مشترک ۱۷۰۷ زوج نیازمند هرمزگانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: طی سال گذشته، یک هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان و ۳۲۴ کمک هدیه به دامادهای تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد پایان در تشریح حمایت های کمیته امداد از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گفت: طی سال گذشته، یک هزار سری جهیزیه به نوعروسان و ۳۲۴ کمک هدیه به دامادهای تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان اهدا شد تا بی‌دغدغه و با آرامش خاطر زندگی مشترک خود را آغاز کنند.
پایان با بیان اینکه بیش از ۱۱ میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان برای تهیه جهیزیه و کمک هدیه هزینه پرداخت شده است، افزود: برای ۱۵۰ نوعروس جهیزیه کالای اهدایی از تولید داخل و به منظور حمایت از کالای ایرانی تهیه شده و هر جهیزیه حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه با همیاری خیران تلاش داریم هیچ نوعروس نیازمندی پشت نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه نماند، گفت: بیش از سه میلیارد و ۶۳ میلیون تومان برای ازدواج آسان توسط کمک های خرد مردم و خیرین هزینه شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: خیران نیز نقش بسیار مهمی در تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت داشته‌اند که از یکایک آنها کمال قدردانی داریم و اثر این کمک‌ها در مسیر توانمندی اقشار آسیب‌پذیر و همچنین گره گشایی در زندگی زوج های نیازمند نقش آفرینی می کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =