گوهر خیراندیش، نقش زنِ ناصرالدین‌شاه را در سریال «آهوی من مارال»، بازی می‌کند/ عکس

عکسی از گریم و لباس گوهر خیراندیش، در سریال «آهوی من مارال»، منتشر شد. او در این مجموعه تلویزیونی که در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد، در نقش شکوه‌السلطنه، همسر ناصرالدین‌شاه، ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گوهر خیراندیش در سریال «آهوی من مارال»، نقش شکوه‌السلطنه، همسر عقدی ناصرالدین‌شاه و مادر مظفرالدین‌شاه را بازی خواهد کرد.

شکوه‌السلطنه از زنان مقتدر دربار ناصرالدین‌شاه بود و خدمه اندرون او، هریک صاحب نفوذ بودند. او گرچه در اندرون ناصری در تهران زندگی می‌کرد، اما بر امور دربار ولیعهد (مظفرالدین میرزا) در تبریز، نظارتی ویژه داشت. او، پیش از به تخت نشستن پسرش، در ۵۵ سالگی، بر اثر بیماری آنفلونزا، درگذشت.

«آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی سعید خندق‌آبادی و بهروز خوش‌رزم تولید می‌شـود. حسن معجونی، ترلان پروانه، الهام کردا، علیرضا آرا، جواد یحیوی، فریبا کوثری، علیرضا کمالی، لیلا بلوکات و شبنم مقدمی، از بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است؛ «ناصرالدین‌شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌گذرد و به دنبالش، حال سلطان صاحبقران می‌شود حال صیدی که در دام مانده باشد ...»

گوهر خیراندیش، نقش زنِ ناصرالدین‌شاه را در سریال «آهوی من مارال»، بازی می‌کند/ عکس
لباس و گریم گوهر خیراندیش در نقش شکوه‌السلطنه
گوهر خیراندیش، نقش زنِ ناصرالدین‌شاه را در سریال «آهوی من مارال»، بازی می‌کند/ عکس
عکسی از شکوه‌السلطنه

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1528656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    17 7
    دوردوراشون که تموم میشه یاد وطن وبازی در سریال وجمع کردن پول برای تفریحات بعدی میافتن قحطی بازیگر نداریم که
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    11 14
    لعنت بر قوم قاجار
    • میثم IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      9 4
      نمیدونم از کدوم قوم هستس ولی مطمئنم توک نیستی تا بفهمی ما ها چه خدماتی انجام دادیم اینکه بعضی از اون شاه ها منم قبول دارم بی عرضه بودم دلیل نمیشه که بخوای به کل یه قوم چه قدیم و چه جدید توهین کنی ادب رو رعایت کن و گرنه مجبورم با یه لحن و زبان دیگه برخورد کنم
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      0 0
      خطاب به میثم ۱۹:۴۳:توهین به قومیت به اون نحو هم درست نیست،ولی تو چرا در این قسمت نوشتی "مطمئنم ترک(که نوشتی توک که شاید میخواستی بنویسی تورک) نیستی که بفهمی ما ها چه خدماتی انجام دادیم"؟چرا اونقدر نگاهت در اون مورد به اون نحو قومیتیه؟علت چیه؟آیا اون شخصی که اونطور به غلط لعنت فرستاد منظورش همه ترک زبانان بود؟چرا نگاهت اونقدر و در اون حد قومیتیه؟در ایران هم افراد بسیاری از قومیت های بسیاری خدمات بسیاری هم انجام دادن.من وقتی این پاسختو دیدم حدس زدم که احتمالا تو از کدوم یک از مناطق ایران هستی.چون این سبک نظر دادن در این مورد در ایران رو اکثرا در بین عده ای از افراد در اون منطقه از ایران(عده ایشون و نه همشون)مشاهده کردم.چرا اونقدر نگاهت در اون مورد قومیتیه؟نظرت در مورد کوروش چیه؟آیا نگاهت در اون مورد هم بر اساس یک نوع نگاه قومیتیه که در ذهن تو و عده ای وجود داره؟چرا در این پاسخت اونقدر بیربط نوشتی " وگرنه مجبورم با یک لحن و زبان دیگه برخورد کنم"؟تو؟تو مثلا چجوری میخواستی برخورد کنی؟تو؟تو اصلا در چه جایگاهی هستی که اونقدر بی ربط و همراه با تهدید پاسخ دادی؟
  • O IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    7 4
    واقعامیخان این رفیق ابی رابیارندبازی کنه...
  • مهدی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    3 3
    راست میگه میدادید به خانم بهاره رهنما
  • سارا IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    9 4
    اصل چه اهمیتی داره ساخت این سریال..؟
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    5 6
    خدا وکیلی ببینید پول های بیت المال و هزینه های صدا و سیما میلی صرف چه چیزهای چرت و مزخرفی میشه ؟ این همه هزینه برای موضوعاتی که اصولا به هیچ دردی نمی خوره
    • IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      0 0
      درسته با صدا و سیما و برنامه هاش مشکل دارم اما این سریال چه ربطی به صدا و سیما داره نمایش خانگیه
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    24 9
    چرا یک سریال بدرد بخور تاریخی از سلسله هخامنشیان و کوروش کبیر ساخته نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      1 0
      لحظاتی قبل که این نظر رو دیدم تعداد منفی ها به این نظر برابر چهار عدد درج شده بود.خطاب به اون افرادی که به این نظر اون منفی ها رو دادن: نظرشما در مورد پانترکیسم چیه؟روش شما در جواب دادن به این سوال شاید بتونه نیت واقعیتون از این منفی دادنها رو مشخص کنه.چرایک عده ازپانترکان هم به شدت تلاش میکنند به کوروش توهین کنند وبه شدت سعی می کنند یک چهره منفی از اون شخصیت درذهن عده ای بسازن؟البته بعضیاشون هم که اصلا وجود کوروش رو انکار میکنن.من هم دراون موردکه تا الان دقیقا متوجه نشدم که موضع پانترکیسم نسبت به کوروش چیه.دراون مورد بارها مشاهده کردم که یک عده ازافراد با تفکرات کم و بیش پانترکیسمی هم در یک سری از اون فضاهایی که از کوروش تعریف میشد،میپریدن وسط وبه شدت هم سعی میکردن یک تصویرمنفی از کوروش نشون بدن.واقعا علت اون چیه؟یک عده شون هم به شدت درگیریک نوع دوقطبی قومیتی کاذب در ذهنشون هستن.تلاش یک عده ای از پانترکان هم برای منفی نشون دادن کوروش در ذهن عده ای،ومثبت نشون دادن حکومت عثمانی درذهن عده ای و ماستمالی کردن لشکرکشی های حکومت عثمانی در برهه هایی به ایران و آذربایجان ایران،دلیلش چیه؟
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      1 0
      و ایضا سلسله صفوی و شاه عباس کبیر
    • IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      1 0
      چون اون سریال ها هزینه زیاد دارن مثلا برای همین لوکیشن فیلم کاخ و آتشکده و اینا اما راجع به قاجار فقط به یه مکان احتیاج دارن به نام اندرونی دیگه بقیه هزینه ها مثل تحقیقات تاریخی و اینا با کنار
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    2 0
    در نقش کدوم زن ناصرالدینشاه؟