آمادگی صنعت بیمه برای تسکین آلام آسیب‌دیدگان اتوبوس خبرنگاران

بیمه مرکزی اعلام کرد: صنعت بیمه در مسیر التیام آلام آسیب‌دیدگان و همچنین بازماندگان این حادثه دردناک از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از بیمه مرکزی، این بیمه با صدور پیام همدردی با حادثه دیدگان اتوبوس خبرنگاران اعلام کرد: تقدیر الهی بر این قرار گرفت که جامعه رسانه‌ای کشور یک بار دیگر در چرخه بی توقف «خطر و خبر» رو در روی حادثه‌ای دیگر قد بکشد و در ماتم ابدی دو تن از پاک‌ترین و شریف‌ترین فرزندان خود بنشیند.

بیمه مرکزی و صنعت بیمه نیز همگام با سایر اقشار دیگر جامعه در این مصیبت سنگین، سوگوار است و برای روح بلند این عزیزان، آرزوی غفران الهی و برای دل بازماندگان، امید صبوری دارد.

جبران اندوهی تا این اندازه عمیق، ممکن نیست، اما صنعت بیمه در مسیر التیام آلام آسیب‌دیدگان و همچنین بازماندگان این حادثه دردناک از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

آمادگی صنعت بیمه برای تسکین آلام آسیب‌دیدگان اتوبوس خبرنگاران

در همین زمینه همه تعهدها و پوشش‌های مترتب بیمه‌ای سرنشینان اتوبوس سانحه‌دیده بدون تشریفات رایج، ایفا خواهد شد و در صورت وجود بیمه‌نامه‌هایی نظیر بیمه زندگی و تأمین آتیه نیز در پرداخت خسارات تسریع می‌شود.

امید است با تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل، اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز و تلاش بیشتر برای ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی، پس از این شاهد حوادثی تا این اندازه تلخ و دردناک نباشیم.

بر اثر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در مسیر تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، دو بانوی خبرنگار به نام‌های ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی از خبرنگاران پر تلاش، متعهد و دلسوز خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =