صدرنشینی پرسپولیس در دل کویر

شاگردان گل‌محمدی با یک گل مس رفسنجان را در زمین خودش شکست دادند و به صدرجدول رسیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، مس در رفسنجان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار با برتری پرسپولیس پایان یافت.

پرسپولیس در نخستین دقیقه بازی، زنگ خطر را به صدا در آورد. پاس شهریار مغانلو به مقابل محوطه شش قدم، به شکل عجیبی توسط عیسی آل‌کثیر به بیرون رفت و تعجب مغانلو را به دنبال داشت.

۱۰ دقیقه بعد، حرکت انفرادی سلیمانی به داخل محوطه جریمه پرسپولیس و شوت او به سمت دروازه لک، توسط سیدجلال حسینی سد شد و به دروازه نرسید.

در دقیقه ۲۳، این بار عیسی آل‌کثیر برای مهدی ترابی موقعیت‌سازی کرد که ضربه ترابی از دهانه محوطه شش قدم به اوت رفت.

در دقیقه ۳۶، پاس در عمق عالیشاه و نفوذ مغانلو به سمت دروازه مس، با برخورد او با مدافع مس، متوقف و مغانلو نقش بر زمین شد. نه تنها داور در این صحنه اعتقادی به خطا نداشت، بلکه به علت تمارض به مغانلو کارت زرد نشان داد اما بعد از مشورت با کمک داور، از تصمیم خود بازگشت و با پس گرفتن کارت زرد مغانلو، پشت محوطه جریمه برای پرسپولیس خطا گرفت. با این حال پرسپولیسی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند و بازیکنان مس سعی داشتند داور را متقاعد به پس گرفتن تصمیم خود کنند که در نتیجه حامد نورمحمدی به علت اصرار بیش از حد کارت زرد گرفت.

سرانجام، ضربه ایستگاهی در دقیقه ۴۲ زده شد که توپ به خط دفاعی مس برخورد کرد و سید جلال حسینی به شدت اعتقاد به پنالتی داشت تا کار داور برای اداره این بازی سخت‌تر هم شود. در نهایت بازی با معدود موقعیت‌های نافرجام دو تیم، در نیمه نخست بدون گل تمام شد.

صدرنشینی پرسپولیس در دل کویر

نیمه دوم

این نیمه با احتیاط بیش از حد دو تیم، کم موقعیت دنبال شد و تا دقیقه ۷۰، هیچ موقعیت خطرناکی ایجاد نشد. بالاخره در این دقیقه، موقعیت نصفه و نیمه‌ای روی دروازه پرسپولیس ایجاد شد که سلیمانی نتوانست توپ ارسالی را از مقابل محوطه شش قدم به سمت دروازه بزند.

در دقیقه ۷۳، امید عالیشاه بعد از دریبل چند بازیکن، در گوشه محوطه شش قدم و از زاویه بسته با نوشی‌صوفیانی تک به تک شد که دروازه‌بان مس راه ورود توپ به دروازه را بست.

در دقیقه ۷۷، باز هم نوشی‌صوفیانی درخشید و راه ورود توپ ترابی به دروازه را گرفت و ضربه او را به کرنر فرستاد.

بالاخره حملات پردامنه پرسپولیس در دقیقه ۷۸ توسط مهدی عبدی نتیجه داد و توپ در موقعیت تک به تک تبدیل به گل شد تا پرسپولیس پیش بیفتد.

در دقیقه ۸۴، محمد قاضی که دقایقی قبل وارد زمین شده بود، با ضربه سر دروازه حامد لک را تهدید کرد که ضربه او با اختلاف بسیار اندکی به بیرون رفت.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صدرا IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    بنازم پرسپولیس. این بازی که تیما جلو پرسپولیس میکنن جلو سپاهان میکردن الان اختلاف دورقمی بود