بازگشت مدافع مغضوب فرهاد مجیدی به ترکیب اصلی

محمد دانشگر، مدافع مغضوب فرهاد مجیدی، با مصدومیت وریا غفوری، بالاخره در سال ۱۴۰۰ مقابل گل گهر، بازی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدافع تیم فوتبال استقلال پس از مدت‌ها مجددا فرصت بازی در ترکیب اولیه استقلال را به دست آورده است.
پس از حواشی که در دیدار استقلال و پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پیش آمد و درگیری فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر، فرهاد مجیدی خط قرمز روی نام دانشگر کشید و او را برای مدتی طولانی از فهرست تیمش کنار گذاشت و حتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم دانشگر را با خود به عربستان نبرد.
 پس از بازگشت کاروان استقلال از جده، مجیدی تصمیم گرفت تا دانشگر را ببخشد اما او فرصت بازی در ترکیب اولیه استقلال را با توجه به این‌که مدت طولانی از تمرینات هم دور بود، پیدا نکرد؛ مدافع میانی آبی‌ها در سه بازی گذشته استقلال مقابل پرسپولیس، صنعت نفت و پدیده به صورت تعویضی به میدان آمد تا بیشتر در شرایط مسابقه قرار گیرد.

حالا با تصمیم فرهاد مجیدی و در روزی که وریا غفوری به دلیل مصدومیت در لیست استقلال حضور ندارد و هم‌چنین احمد موسوی که به تازگی از مصدومیت بازگشته، روی نیمکت قرار دارد، محمد دانشگر برای اولین‌بار در سال ۱۴۰۰ و هم‌چنین پس از گذراندن دوران محرومیت در ترکیب اولیه استقلال برای جدال با گل‌گهر قرار گرفته و ماموریت دشواری در سمت راست خط دفاعی تیمش دارد.
۲۵۱۲۵۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =