فریم به فریم لحظه‌ای که توپ از خط دروازه گل‌گهر رد شد/عکس

گل اول استقلال مقابل گل گهر سیرجان جنجال چند دقیقه ای در ورزشگاه آزادی ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دقیقه ۱۲ مسابقه استقلال و گل گهر ارسال مهدی مهدی پور روی دروازه حریف با ضربه سر محمدحسین مرادمند همراه شد تا دروازه نماینده سیرجان به خطر بیفتد. در این صحنه علیرضا حقیقی دروازه بان باتجربه گل گهر توپ را به زحمت دور کرد اما کمک داور مسابقه اعتقاد داشت که توپ از خط عبور کرده و به همین خاطر زاهدی فر داور بازی اعلام گل به سود استقلال کرد.

بعد از به ثمر رسیدن این گل، علیرضا حقیقی دروازه بان گل گهر اعتراض شدیدی به قضاوت داور مسابقه انجام داد و اعتقاد داشت توپ از خط دروازه عبور نکرده است. همچنین امیر قلعه نویی و سایر نیمکت نشینان گل گهر نیز به اعلام گل به سود استقلال اعتراض داشتند.
این جنجال ها تا دقایقی ادامه داشت و حتی بعد از به جریان افتادن بازی هم گل گهری ها نسبت به اعلام گل به سود استقلال اعتراض می کردند. البته بعد از چند دقیقه با صحنه های آهسته ای که از تلویزیون پخش شد، اعتراض گل گهری ها نیز فرو نشست.

آنطور که از تصاویر آهسته تلویزیونی مشخص شد، توپ مرادمند وارد دروازه شده بود و حقیقی از پشت خط آن را برگردانده بود. در این باره برخی کارشناسان داوری نیز به درست بودن گل اول استقلال صحه گذاشتندو البته باید منتظر کارشناسی های تلویزیونی دربرنامه های تخصصی فوتبال باشیم.

فریم به فریم لحظه‌ای که توپ از خط دروازه گل‌گهر رد شد/عکس

فریم به فریم لحظه‌ای که توپ از خط دروازه گل‌گهر رد شد/عکس

فریم به فریم لحظه‌ای که توپ از خط دروازه گل‌گهر رد شد/عکس

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 1
    توپ نیم متر تو دروازه رفته طرف بدو میاد سمت کمک داور طلبکارانه!
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 1
    اعتراض های بیش از حد بازیکنان فوتبال ایران رو خیلی زشت کرده با این دروازه بان میدونست توپ از خط رد شده ولی باز به داور اعتراض میکرد
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    اقایون مسولین فدراسیون اگر بجا حرف زدن پیگیر vArبشن دیگه اونوقت تموم شک شبیه اینچنینی رفع میشه و قطعا پیشرفت خواهیم کرد....