موضع وزارت ورزش درباره شایعه جدایی اسکوچیچ

معاون وزیر ورزش به اظهار نظر درباره وضعیت دراگان اسکوچیچ با تیم ملی فوتبال پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از صعود تیم ملی فوتبال ایران از دور اول رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر، حرف و حدیث ها درباره ادامه همکاری یا جدایی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی مطرح شده است.

در این خصوص فدراسیون فوتبال هنوز موضع مشخصی نگرفته و هرروز اظهارنظرهای پراکنده ای منتشر می‌شود. حالا اما مهدی علی‌نژاد معاون وزیر به حمایت از اسکوچیچ پرداخته اما تصمیم نهایی را برعهده فدراسیون گذاشته است.

علی نژاد درباره احتمال تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال بیان کرد:‌«اسکوچیچ عملکرد خوبی در تیم ملی داشت. روزی که او انتخاب شد نقدهایی وجود داشت و عده‌ای معتقد بودند که ایران با اسکوچیچ نمی‌تواند به دور بعدی صعود کند.»

وی ادامه داد: « با کمک مدیریت وقت فدراسیون و وزارت ورزش انتخاب خوبی صورت گرفت، اما حالا شرایط فدراسیون متفاوت است و با رئیس اداره می‌شود و بدیهی است که فدراسیون تصمیم‌گیر خواهد بود. با تمام این توضیحات باید اعلام کنم که تا این لحظه هیچ صحبت رسمی در مورد تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال با وزارت ورزش نشده است.»

علی نژاد تصمیم گیری درباره وضعیت اسکوچیچ را به عهده فدراسیون فوتبال گذاشت و گفت:‌«ویلموتس را هم کسی به فدراسیون معرفی نکرد و انتخاب فدراسیون فوتبال بود. ما فقط نامه‌ای را که در سیکل اداری کاملاً طبیعی و قانونی بود را به فدراسیون ارسال کردیم. تصمیم‌گیر نهایی در این مورد فدراسیون بود. در دوره‌ای که فدراسیون ثبات دارد و با رئیس اداره می‌شود، وزارت ورزش دخالت مستقیم در انتخاب‌ سرمربی نمی‌کند و این کار برعهده فدراسیون خواهد بود.»

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Amin IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    تو گفتی ما هم باور کردیم مثل بدبخت کردن استقلال ،،، بعدا معلوم میشه