عالیشاه، آقای پاس گلی را می‌خواهد/عکس

ورزش سه نوشت:پرسپولیس تهران با بازی درخشان عالیشاه و فرصت طلبی عبدی موفق شد سه امتیاز را از رفسنجانی‌ها بگیرد.

 هواداران پرسپولیس به درخشش امید عالیشاه عادت کرده و این سومین دیدار پیاپی است که با عملکرد چشمگیر او موفق به کسب پیروزی مهمی شده اند. امید عالیشاه پس از بازی با ذوب آهن و تراکتور در سوپرجام، این بار در رفسنجان و مقابل مس پاس گل داد تا پرسپولیس سه امتیاز این بازی را کسب کند.

امید عالیشاه کاپیتان دوم سرخ‌ها در این فصل در مجموع لیگ برتر و آسیا نه گل برای تیمش ساخته و یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان این فصل پرسپولیس بوده است. شماره ۲ قرمزها که نقش اصلی را در خط حمله آتشین تیم برانکو در لیگ پانزدهم ایفا می‌کرد، در آن فصل موفق شده بود نه پاس گل دهد و ۶ گل نیز به ثمر برساند که با این عملکرد آقای پاس گل لیگ برتر ایران نیز لقب گرفت.

عالیشاه در این فصل لیگ برتر ۵ پاس گل داده که از سروش رفیعی و مهدی قایدی با ۶ پاس گل عقب تر است. بدون شک او برای تکمیل فصل درخشانش آقای پاس گلی را می‌خواهد. بازیکنی که در ترافیک هافبک‌های پرسپولیس خود را بار دیگر اثبات کرده و در این فصل به عنوان وینگر، هافبک هجومی و مهاجم سایه به بازی رفته تا عصای دست گل‌محمدی باشد. عالیشاه در آستانه ۳۰سالگی حاشیه‌های گذشته را ندارد و با ادامه همین روند یکی از فصل‌های به یاد ماندنی فوتبالی‌اش را ثبت خواهد کرد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =