رشد ۱۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی در همدان

استاندار همدان از رشد ۱۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی و ۵۶ درصدی اعتبارات هزینه ای استان همدان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه برنامه ۹۰ روزه برای توسعه استان تدوین و در حال اجراست، گفت: تغییر دولت هیچ تاثیر منفی بر عزم راسخ مدیران استان برای خدمت رسانی به مردم نخواهد داشت

وی رشد ۱۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی و ۵۶ درصدی اعتبارات هزینه ای استان همدان در سال ۱۴۰۰ را خوب ارزیابی کرد و افزود: استان همدان با برنامه در مسیر پیشرفت قرار دارد.

استاندار همدان با تأکید بر لزوم بسترسازی به منظور جذب سرمایه‌گذاران نیز، یادآور شد: برای سرمایه‌گذار در استان باید فرش قرمز پهن کرد و توجه به این مهم در اولویت است.

شاهرخی با بیان اینکه اعتبار استان همدان در سال۱۴۰۰ به میزان ۲۳۰۰ میلیارد تومان است گفت: یکی از استان‌های موفق کشور در جذب اعتبارات ملی هستیم.

وی با بیان اینکه کارهای عمرانی زیادی در استان را در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسانیم، خاطرنشان کرد: ۲۰۰ پروژه بزرگ در استان همدان در دست اجراست که تا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه به عهدی که با مردم بستیم وفاداریم و تا لحظه آخر تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می‌گیریم اظهار داشت: خدمات و کارهای بزرگی در این دولت انجام شد که ریل‌گذاری خوبی برای دولت جدید ایجاد  است.

وی با بیان اینکه ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شرکت شستا در استان یک کار بزرگ و بی‌نظیر است، تصریح کرد: در حوزه راه آهن انقلاب بزرگی در استان همدان انجام شد، ردیف راه آهن ملایر در بودجه مستقل دیده شده است.

شاهرخی با اشاره به اینکه اعتبارات هزینه ای استان در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۴۰ میلیارد تومان و اعتبارات عمرانی استان ۱۴۹۸ میلیارد تومان است افزود: اعتبارات عمرانی استان ۱۴۰ درصد و اعتبارات هزینه‌ای استان ۵۶ درصد رشد داشته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =