شما نظر بدهید/ مقصر یا مقصران اصلی در حوادث جاده‌ای چه کسانی هستند؟

بعد از حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و حادثه تصادف اتوبوس حامل سربازان بحث‌ها بر سر مقصر یا مقصران اصلی حوادث ترافیکی در کشور بر سرزبان‌ها افتاده است.

به گزارش خبرآنلاین،‌ شما مقصر اصلی این حوادث را چه می‌دانید؟ ایمن نبودن ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای؟ خطای انسانی یا ایمن نبودن جاده‌ها؟

شما می‌توانید نظرات خود را در قالب کامنت زیر همین خبر بنویسید.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 57
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    115 8
    کاسبان تحریم و برادران قاچاقچی که برایشان فقط پول مهم است
    • فلانی از آلمان DE ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      22 35
      فقط عدم رعایت قانون و نبود فرهنگ قانون پذیری
    • Arian IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      0 1
      ناوگان حمل و نقل و مخصوصا پلیس راه،من سرباز پلیس راه بودم و دیدم چطوری تخلفات جی پی اس رو زیرسبیلی میگیرن رد میکنن
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      0 0
      بنده خدا چی داری میگی؟! اصلا سوال رو خوندی؟! سوال چیه جواب چیه! کلا ذهن برخی شده برچسب زدن به این و اون!
    • معلم ناامید US ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      1 0
      کاسبان تحریم و مخالفان برجام و اف ای تی اف که یکی از اثراتش سیستم فرسوده حمل و نقل و گرانی خودرو و استهلاک بالا و....
    • م.خ IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      0 0
      مقصر کسی ست که اتوبوس را اختراع کرد
  • حسنعلی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    35 2
    به نظرم در حوادث یافتن یک مقصر خیلی سخت است ولی به نظرم باید مدیران کاری کنند تا حادثه ای پیش نیاید تا دنبال مقصران بگردیم چون هیچ چیزی نمی تواند جبران خسارات وارده بویژه تلفات انسانی را کند به امید آن روز.
    • رضا IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      24 24
      دوست عزیز آقای حسنعلی وقتی من بد رانندگی می‌کنم و به فکر سلامتی خودم و سرنشین خودرو و سایرین نیستم مدیران چطور می‌تونن کاری کنند تا حادثه پیش نیاید؟
    • کارمند دانشگاه آزاد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      56 2
      چند سال پیش اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات به دلیل فرسودگی و نا امن بودن جاده دانشگاه، ترمز برید و بیست دانشجو کشته شدند، من داخل همین دانشگاه کار میکنم، تمام عواملی که مقصر شناخته شدند، دارن به کارشون ادامه میدهند و حتی بعضی هاشون ترفیع گرفته اند. مخصوصا در بخش معاونت عمران دانشگاه که مسئولیت نبود گاردریل با آنها بود و آقای محسن هاشمی معاون عمران بود و الانم تیمش هنوز داره ادامه میده اونجا، حالا شما توقع داری برای این دو نفر خبرنگار کسی پاسخ گو باشه
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    آنهای که فقط برنامه هسته ای برایشان اهمیت دارد نه مردم وجانشان فقط در همین انفجار نطنز میلیاردها دلارنابود شد می شد باهاش صدها کیلومتر جاده وهزاران و اتوبوس جدید ساخت حیف بعضی فقط خودشان و خواسته های خودشان برایشان اهمیت دارد
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      0 0
      جاده ها درسته اما برای هر جاده ای سرعت خاص و نحوه خاص رانندگی در آن جاده مشخص است که تابلوهای نصب شده در جاده به آنها اشاره میکنند. ایرانی جماعت به تنها چیزی که در موقع رانندگی توجه نداره و خودش را ملزم به رعایت آن نمیدانه همین تابلوهاست. در ابتدای جاده تابلوی ممنوعیت عبور وسایط نقلیه سنگین نصب شده اما کسی توجه نمیکنه. وقتی هم ترمز خالی میکنه میگن جاده 40 سال پیش بوده
  • علی IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    36 23
    فرهنگ مردم. دشت بی فرهنگی ما...
  • NL ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    48 2
    حوادث جاده ایی علل مختلفی داره : از استاندارد نبودن جاده ها ، عدم رعایت و احترام به قوانین جاده ایی از طرف عده ایی که هم برای خودشون و هم برای دیگران خطر ایجادمیکنه ، عدم نظارت بر وسایل حمل و نقل عمومی و بروز کردن آنها و البته فرهنگ سازی که خیلی وقت هست که دیگر جایی در مدیا ها نداره. و مجازات ها و جریمه ها بازدارنده نیستن.
  • رضا IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    37 4
    سلام بنظر من بیش از 90درصد خطاهای انسانی در تصادفات جاده‌ای دخیل هستند . منصفانه برخورد کنیم مواردی مانند : خواب آلودگی ، عدم توجه به رعایت فاصله مناسب با خودرو جلویی ، حرکت با سرعت بیش از حد مجاز ، سبقتهای غیر مجاز ، عدم توجه به علایم راهنمایی ، حواس پرتی بدلیل صحبت کردن و خوردن و آشامیدن ، استفاده از تلفن همراه (‌به هر نحو )‌ ، عدم آشنایی به جاده و نحوه‌ی تعامل با سایر خودروها ، و در کل انجام فعالیتهای ذهنی که ارتباطی با شرایط رانندگی ندارد و از همه مهم‌تر عدم تناسب جرایم با تخلفات انجام پذیرفته از عوامل شاخص در بروز تصادفات جاده‌ای هستند. به اعتقاد من در صورت انجام تخلف ، مخصوصاً در جاده ها بدلیل به خطر انداختن جان سایرین می‌بایست با قاطعیت با فرد خاطی مانند یک مجرم برخورد کرده و بازداشت و محاکمه شود.
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    71 4
    اتوبوس های داغون با رانندگان داغون تر در جاده هایی داغون تر از هر دو
  • سعید IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    27 1
    در حوادث جاده ای عوامل متعددی تاثر گذار هست که مهمترین آنها عدم سرمایه گذاری و عدم توسعه زیرساختهای حمل و نقل جاده ای همزمان با نیاز رو به افزایش این بخش، استاندارد نبودن مشخصات اکثر جاده های کشور، کافی نبودن تابلوها و علایم بازدارنده و اعلام خطر در جاده ها، عدم رعایت و احترام قوانین رانندگی از سوی رانندگان، سن بالای ناوگان حمل و نقل جاده ای، نداشتن کیفیت خودروهای سواری تولید داخل، خطاهای انسانی در هنگام رانندگی و ....
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    26 1
    همه مقصرند. جاده، خودرو، پلیس، راننده، همه افراد جامعه، ... همه مقصریم ... اما با کنترل فقط و فقط سرعت میتوان فاجعه رو کم کرد آنهم به سرعت!
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    34 1
    مهمترین عامل راننده ها هستند وقتی میدانند جاده شلوغ و غیر استاندارد ؛ خودروها بی کیفیت و علائم جاده ها ناکافی است چرا متناسب با این شرایط رانندگی نمیکنند .چرا خسته پشت فرمان می‌نشینند . دائما با موبایل مشغولند و...
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    18 1
    اول راهنمایی و رانندگی و دوم وزارت راه راهنمایی و رانندگی در اجازه رانندگی به رانندگان ناشی با خودروهای فرسوده و وزارت راه در عدم توسعه بزرگ راه ها
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    41 0
    برادرم که یک فرزند چهار ساله داشت، در اثر عدم رعایت اصول راهسازی داخل شهر توسط شهرداری، با موانع شهرداری تصادف کرد و به رحمت خدا رفت. شهرداری در دادگاه مقصر شناخته شده و محکوم شد. اما با پیدا کردن مقصر، جان کسی به دنیا باز نمی گردد. با پیدا کردن مقصر، نمی توان ماهیت دنیا را تغییر داد، هرچند تا جایی که امکان داره باید مسائل ایمنی را رعایت کرد.
  • NL ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    24 2
    در درجه اول کیفیت بسیار بد جاده ها و مهندسی های عجیب و سطحی نگرانه که بدلایل بسیاری منجر به وقوع تصادف میشه ... حداقل پنجاه درصد مشکلات ناشی از این قضیه س در درجه بعد کیفیت پایین وسایل نقلیه در درجه سوم قوانین متناقض پلیس راهور در درجه چهارم بی احتیاطی عوامل انسانی مثل راننده، سرنشینان و عابرین
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    18 1
    مقصر اصلی خودرو هست. غیر از فرسودگی و عدم چک آپ دوره ای چیزی که اغلب فراموش میشه تکنولوژی قدیمی و از رده خارج 99درصد ماشینهاییه که درایران در حال حرکتند. شما سیستم ناوبری و کنترل و ترمز و ایمنی ماشینهای به روز و نگاه کنی یا اصلا سوار همین ماشینهای کره ای جدید بشی حساب کار دستت میاد. لعضی ماشینها از خط کشی جاده هم عبور کنی احطار میدن نمیزارن فاصلت از ماشین جلویی تز یحدی ومتر بشه و....
  • سهرابی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    21 11
    تحریم،تحریم،تحریم
  • محمد IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    33 3
    فقط و فقط دولت که اهمیتی به جان ملت نمیده، فرقی هم نداره جه دولتی بر سر کار بیاد، هیچ کدام از رفاه نسبی مردم خوششون نمیاد و تمام تلاشی که دارند اینه که ملت در فشار و سختی باشه مثال تعرفه های سنگین بر روی خودروها خارجی در حالی که میتونه حداقل تعرفه رو از روی اتوبوس ها بر داره و یا اینکه به جای اینکه ملت سوار خودروهای ناقص و بی کیفیت داخلی بشن حداقل واردات خودروهای دسته دوم رو برداره که باعث میشه از آلودگی هوا هم کاسته بشه و به سبب مصرف کم سوخت
  • محمد IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    10 4
    خستگی و خواب آلودگی راننده ها ، عدم وجود تابلوهای راهنما ، کم عرض بودن جاده ها ، مطلوب نبودن اسفالت جاده ها ، نقص فنی خودروها ، سرعت غیر مجاز ، سبقت غیر مجاز ،
  • مازیار IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    14 3
    مقصر مراکز معاینه فنی خودروها و پلیس راهنمایی ورانندگی که بازرسی وکنترل درست وصحیحی ندارد.
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    19 2
    سو مدیریت
  • یه آدم عادی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    13 0
    بی توجهی راننده به مشکلات فنی و خطای انسانی
  • US ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    11 2
    اینکه باید راهها وخودروهاوقوانین و... استاندارد باشند، واگرضعف ونقصی است مسئولین این امر مقصرهستند صدالبته درست وبدیهی است،ولی اگرراننده واقعاً راننده باشه ( اون هم راننده پایه یک اون هم راننده اتوبوس پرازسرنشین) قبل ازحرکت ماشین روازلحاظ فنی کامل چک میکنه، مسیری روانتخاب میکنه که ایمن باشه،درمسیرهای طولانی به استراحت بین راه توجه میکنه، به قوانین راهنمایی رانندگی توجه میکنه و..
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    16 1
    پلیس راهنمایی و رانندگی چون وظیفه خودش به درستی انجام نمیده. قسم جلاله میخورم که بارها شاهد بودم راننده های اتوبوس با پرداخت مبالغ ناچیز به افسران راهنمایی که هرکدوم چندین ستاره روی دوش داشتن ، با داشتن انواع مشکلات فنی و قانونی به مسیر خودشون ادامه دادن و حتی اعتراض مسافران به جایی نرسیده
  • NL ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    14 8
    کاری ندارم خدا بیامرزشون ولی چیه این‌خبر فوت دو خبرنگار این همه مانور داره روزی خدا نفر دارن میمیرن از بی لیاقتیه مسولا حالا این‌دوتا خیلی فرق ندارن مهم نبود مسولین با لیاقت تو این کشور که خدارو شکر هر سریم‌داره بدتر میشه
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    هر انسانی احتیاج به یک سری احتیاجات زندگی دارد و وقتی سخت شد از لحاظ روحی و روانی آسیب میبیند و مشکلات زندگی که در گیرش کرده در فکر می برو راننده را الان نگاه کنید مردم دارند افسرده می شوند و مشکلات زندگی و حتی پاشیدن خانواده و یا در فکر هزینه ها همیشه در گیر است و به در فکر می رود و یک نقط ژول می زند و در دریای از مشکلات غرق شده خود را می بیند فکر پایین آوردن هزینه ها باشید تا شادابی به مردم بر گردد در این وضع پول دار پولدار تر و فقیر فقیر تر میشود فکر جوانها باشید همه پرخاشگر شده اند مشگل دست شما مسئولین است
  • هم میهنی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    تحریمها که دراثرسیاستهای غلط دولتها علیه کشور ایجادشده .نتیجه ناتوانی دولت درایمن کردن جاده ها ونبود ناوگان حمل ونقل جاده ای نوسازی شده استفاده از قطعات بی کیفیت ناتوانی درمدیریت جاده ای کشور وعادت کردن مدیران نواحی دراستفاده از وسایل حمل ونقل مجانی بدون درنظر گرفتن کیفیت ورعایت نکردن قوانین همه جانبه وغیرو
  • تورج IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    فقط گرانی لوازم یدکی است که هرروز هم گرانتر میشه دنبال مقصر نگردید
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    ماشین هواپیما و هر وسیله ای یک عمری دارد و در یک تایمی باید سرویس و قطعات مصرفی ان عوض شود و هر چقدر این سرویسها و قطعات ان دیر و به موقع تعویض نشود باعث حادثه می شود مخصوصا که در کشور ما به علت بی ارزش شدن پولمان و گرونی دلار از قطعات غیر اصلی و بی کیفیت استفاده می شودیکی از بزرگترین دلایلش همینه
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    وسیله نقلیه و جاده خراب و راننده بی احتیاط و مشکل دار که اونم مربوط به مسئولین میشه چون میتونن سختگیری کنن و به هرکسی گواهینامه ندن و نظارت داشته باشن روشون. من شهروند که نباید نظارت کنم رو راننده. جاده و وسیله نقلیه هم دیگه بخور بخور نمیذاره.
  • حمید IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    سه دلیل کارشناسی هست : نقص راه ، خودرو و خطای انسانی! اما هر سه تو ایران فرزندان مادری هستند به نام سوء مدیریت!!!
  • رضا ب IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    1 0
    وزارت راه - پلیس راهور - صاحبان و رانندگان وسایل نقلیه
  • احسان US ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    نظر من اینه نا امن بودن اتوبوس ها. این اتوبوس واقعا قدیمی است
  • محمود IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    1 0
    اگر راننده ها فقط و فقط یک مورد از قوانین رانندگی رو رعایت کنن مطمئن باشید بیش از 60درصد از حوادث رانندگی اتفاق نخواهند افتاد و اون یک مورد رعایت فاصله مناسب با خودروی جلویی هست .
  • محمد IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    1 0
    به نظر من پلیس راهنمایی و رانندگی به وظایف خودش درست عمل نمیکنه . بالاخره وضعیت رانندگی مردم و اتفاقات و حوادث جاده ای مربوط به پلیسه . اینکه تلفات جاده ای ایران از جنگ ایران و عراق هم بیشتره باید پاسخگو داشته باشه و پاسخگوی این مورد فقط پلیس راهنمایی و رانندگیه . اگر بخش زیادی از مردم قانون پذیری ندارن باید با قوه ی قهریه باهاشون برخورد کرد ، چون که پای سلامتی و جان مردم در میونه .
  • محبی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    1 0
    من شش سال پیش یک طرح پژوهشی رو به پلیس راهنمایی و رانندگی ارائه کردم که بر طبق اون ظرف پنج سال کلیه ی خودروهای ایرانی مجهز به دوربین جلو می شدن. درست مثل کشور روسیه . (البته با هزینه ی بسیار کم). بر طبق این طرح تمام ماشین هایی که در سطح خیابانها و جاده ها تردد می کنن خودشون یک دوربین پلیس محسوب میشن. هر راننده میتونه تخلف و آزار خودروی دیگر رو به پلیس اطلاع بده . اون هم از طریق ارسال فیلم مربوطه به سامانه پلیس و پلیس از طریق همون فیلم ارسالی اتومبیل متخلف رو جریمه می کنه و حتی میتونه فیلم تخلف رو هم براش در سامانه ارسال کنه . با این طرح ظرف نهایتاً شش ماه تخلفات جاده ای که در بسیاری از مواقع موجب مرگ و یا زخمی شدن مردم میشه حدود 75 درصد کاهش پیدا می کنه. من خیلی پیگیر این طرح شدم، اما متاسفانه مسئولین پلیس راهنمایی و رانندگی هیچ عزمی برای مهار حوادث جاده ای ایران ندارن .
  • محبی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    1 0
    من شش سال پیش یک طرح پژوهشی رو به پلیس راهنمایی و رانندگی ارائه کردم که بر طبق اون ظرف پنج سال کلیه ی خودروهای ایرانی مجهز به دوربین جلو می شدن. درست مثل کشور روسیه . (البته با هزینه ی بسیار کم). بر طبق این طرح تمام ماشین هایی که در سطح خیابانها و جاده ها تردد می کنن خودشون یک دوربین پلیس محسوب میشن. هر راننده میتونه تخلف و آزار خودروی دیگر رو به پلیس اطلاع بده . اون هم از طریق ارسال فیلم مربوطه به سامانه پلیس و پلیس از طریق همون فیلم ارسالی اتومبیل متخلف رو جریمه می کنه و حتی میتونه فیلم تخلف رو هم براش در سامانه ارسال کنه . با این طرح ظرف نهایتاً شش ماه تخلفات جاده ای که در بسیاری از مواقع موجب مرگ و یا زخمی شدن مردم میشه حدود 75 درصد کاهش پیدا می کنه. من خیلی پیگیر این طرح شدم، اما متاسفانه مسئولین پلیس راهنمایی و رانندگی هیچ عزمی برای مهار حوادث جاده ای ایران ندارن .
  • وحید TR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    1 0
    مهمترین عامل راننده است.. درست است جاده ها، علایم و ماشینها استاندارد نیستند، اما راننده خوب شرایط را در نظر گرفته و آهسته و با احتیاط بیشتر رانندگی میکند. باید روش گواهینامه دادن را اصلاح کرد و از طرق مختلف فرهنگی و روانشناسی جامعه را مدام آموزش داد.
  • بازنشسته IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    بر طبق اظهار پلیس نقس فنی ترمزها راننده برای یک حلقه لاستیک باید بالای ده میلیون باید هزینه کند .با بالا بودن دستمزد ها وگرانی قطعات خیلی از راننده ها قید تعمیر را می زنند و مراکز معاینه فنی هم ساخته شده برای کاسبی شهرداری ها و...هیچ نظارتی ندارد خلاصه تا مدیران کاسب کار به همراه نهاد های انها راس امورند همین است جان مردم هم برایشان اهمیتی ندارد
  • صنوبر IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    هر سه
  • NL ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    بی کیفیتی خودروها، گرونی خودروها که نوسازی اونا رو سخت کرده، نبود قطعات استاندارد خودرو بخاطر تحریم، نبود نظارت بر خودروها، فساد و بی دانشی و عدم مسئولیت پذیری در کلیه دستگاه ها مثل مسئولین محیط زیست، بی ارزش شمردن جان مردم از طرف مسئولین، سهل انگاری و ....
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    مثل بقیه تصادفات،مثل اون ۳۰هزار کشته در سال،مثل اینکه همه یکجور انسانند، ما انسان انسانتر نداریم،خبرنگار هم با بقیه فرقی ندارد، تمام کشته شدگان حوادث رانندگی کس و کارو قوم و خویش و پدرومادر دارند و همه غصه و غم میخورن
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    اعتیاد رانندگان اتوبوس ها وماشین های سنگین اغلب معتادهای درجه ۱هستند
  • ناشناس IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    درمجموع وضعیت راه ها مناسب نیست .دوم اینکه معاینه فنی اتوبوس ها به صورت دقیق نیست. سوم راننده گان ماشین های سنگین مسافربری ها می بایست بطور مرتب از نظر سلامتی مورد معاینه پزشگی قرارگیرند.
  • محمود IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    ایمن نبودن اتو بوس ها
  • علی GB ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    کسانی که مخالف برجام هستند و کارشکنی میکنند خودرو که قطعه اصلی براش پیدا نشود باید خسارت ببار بیاورد
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    0 0
    آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو خون جوانان ما می چکت از چنگ تو
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 0
    فرسودگی ناوگان....سهل انگاری و کوتاهی رانندگان......اشکالات در جاده ها ....و اما بیتفاوتی پلیس.....آنها در ماشین خود نشسته و اند و در فضای مجازی پیام می دهند! پبلیس ترافیک شهریو جاده ای را رها کرده است. تعطیل!
  • ایرانی IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 0
    نظر بنده ۹۹ درصد تصادفات در کشورمان متاسفا عامل انسانی می باشد
  • امیرحسین IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 0
    سو مدیریت در این سالها به چشممیخوره و ما از زمانی که چشم باز کردیم در حلقه مدیریتی کشور ادمهای تکراری دیدیم و اصلا فرصتی به نیروهای جوان متعهد با کلی طرحهای خوب داده نشده و نتیجش همینه که هرروز یک اتفاق بد رو تجربه میکنیم امیدوارم واقعا ما از مدیران تکراری دست برداریم و بریم به سمت حرکتهای بهتر و دیگه شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 0
    من به عنوان یک فرد که بی تفاوتی درش موج میزنه ما (اکثریت مردم ایران) اگر مطالبه گر بودیم درصد این اتفاقات کمتر میشد