نشست ویژه عزیزی خادم با علی دایی برای انتخاب سرمربی تیم ملی

مهر نوشت: رئیس فداسیون فوتبال در راستای همفکری برای تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی نشستی را با علی دایی برگزار کرد.

فدراسیون فوتبال ایران پس از صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در خصوص آینده سرمربی این تیم تصمیم‌گیری نکرده است.

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون که این روزها در سکوت خبری برای جلوگیری از هرگونه حاشیه در این زمینه به سر می‌برد پس از گفتگو با بازیکنان باتجربه فعلی تیم ملی سراغ پیشکسوتان رفت تا با آنها مشورت کند.

از این رو عزیزی خادم ناهار مشترکی را با علی دایی ترتیب داد تا با او صحبت کرده و نظر او را درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران جویا شود.

در این جلسه که با حضور تنی چند از دوستان مشترک دو طرف برگزار شد هیچ پیشنهاد رسمی از سوی فدراسیون فوتبال به علی دایی برای قبول این پست مطرح نشد و تنها از نقطه نظرات مهاجم پیشین تیم ملی ایران در این خصوص استفاده شد.

پیگیری‌ها نشان از تصمیم قطعی رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی پس از مشخص شدن حریفان در دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر می‌دهد.

عزیزی خادم تاکنون حاضر به گفتگو با اسکوچیچ نیز نشده است و می‌خواهد با او پس از قرعه کشی بازی‌ها گفتگو کند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نالانی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    14 44
    فقط کی روش در این مقطع می تواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      2 1
      بهترین گزينه برای فوتبال ايران، استفاده از سرمربیان آرژانتینی می‌باشد زیرا : 1. حرفه‌ای و سطح بالا و درجه یک هستند و سواد و دانش فوتبالی آن‌ها بسیار زیاد می‌باشد. 2. با توجه به وضعيت ضعیف و پايين اقتصادی كشور آرژانتین، سرمربیان این کشور بر خلاف سرمربیان گران قیمت و مغرور اروپای غربی، بسیار ارزان قيمت می‌باشند. 3. سبک فوتبال ایرانی تا حدود زیادی شبیه سبک فوتبال آرژانتینی می‌باشد و با سبک فوتبال اروپایی متفاوت است. بنابراين بایستی با کنار زدن و دور زدن دلالان و واسطه‌ها و تمركز روی ليگ فوتبال این کشور و بررسی سرمربیان برتر چند دوره اخیر آن و عملکرد آن‌ها در چند سال گذشته، به طور کاملا مستقیم با این مربیان قوی وارد مذاکره شد و نسبت به جذب سرمربیان باشگاه‌های این کشور و تزریق دانش آن‌ها به فوتبال ایران اقدام کرد و در تیم ملی بزرگسالان، تیم ملی امید و تیم‌های باشگاهی از این گزینه‌ها استفاده کرد تا فوتبال ايران، به پيشرفتی حقیقی دست یابد. تذکر : اگر برای این کار بخواهیم به سراغ دلالان و واسطه ها برویم قیمت این مربیان به شدت افزایش خواهد یافت !!!
  • علی رضا IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    18 10
    احسنت این کار آقای عزیزی خادم ستودنیست
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    28 3
    واقعا نمی فهمم من طرفدار اسکوچیچ نیستم ولی رفتار فدراسیون بسیار نامحترمانه است قبل از بازی ها با دوباخت میگفتن امیدی دیگه نیست حالا که تیم رفته بالا منتظر قرعه کشی هستند تا با اسکوچیچ صحبت کنن ایول دارید واقعا
    • آرین IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      85 18
      اولا اسکوچیچ باید همین که هدایت تیم ملی رو بهش دادن خیلی ممنون باشه چون تو رزومه اش کلی به نفعش شده و رتبه و امتیازش کلی بالا رفته،فراموش نکنیم اگه بر اساس شایسته سالاری بود الان اسکوچیچ سرمربی نبود،دوما مطمئن باش از قبل باهاش طی کردن که قراره موقت باشی و در ادامه اگه نیاز دیدیم باهات مذاکره میکنیم،و خب اسکوچیچ هرچقد دودوتا کرد دید سرمربیگری ایران واسه رزومه اش مهمه ولو فقط یک روز باشه
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    1 1
    میترسم اسکوویچ رو ول کنن بعد همینم گیرمون نیاد!
  • بهداد IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    2 4
    بهتر از اسکوچیچ فعلا کسی نیست ، علی آقای دایی بزرگ و دوست داشتنی هست اما برای سر مربیگری تیم ملی به هیچ عنوان خوب نیست چون با اخلاق خاصی که داره هم به خودش آسیب میزنه هم به تیم ملی اما دراگان هر جا بوده تیم باشگاهی که در اختیار داشت باز و زیبا و تهاجمی بازی کرد و با این بازیکنان تهاجمی که ما در اختیار داریم همین دراگان بهتر از هر شخص دیگه ای هست حتی کیروش که تیم بسته می فرستاد تو زمین بریم بازی زیبا انجام بدیم حتی اگه جام جهانی هم نریم بازم بهتره تا بازی زیبا انجام ندیم