ایسنا نوشت:

محمد بنا با خداحافظی از تیم ملی کشتی فرنگی و اعلام تلویحی کناره‌گیری از تیم ملی در فرودگاه امام خمینی، همگان را شوکه کرد.

پس از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی ازبکستان و بازگشت تیم ملی به ایران، محمد بنا در همان فرودگاه در جمع کشتی‌گیران اعلام کرد که دیگر همراه تیم ملی نخواهد بود.

جعفر اولیا سرپرست تیم ایران در رابطه با این مسئله و این که استعفای محمد بنا،‌ به روی سکو رفتن محمد علی صنعتکاران، به جای وی در مراسم پایانی مسابقات آسیایی مربوط می‌شود گفت: «حرف‌های بنا در فرودگاه به خاطر این مسئله نبوده است بلکه علت اصلی ناراحتی او از شرایط موجود است و بنا معتقد است که امکانات حال حاضر برای کشتی در حد و اندازه استاندارد و المپیکی نیست.»

اولیا در رابطه با روی سکو رفتن صنعتکاران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت:«‌ زمانی که مراسم سکو برگزار می‌شد محمد بنا در حال مصاحبه با رادیو بود و مسئولین برگزاری مسابقات هم اصرار کردند که هر چه سریعتر یک نفر برای دریافت جام روی سکو برود که در آن لحظه صنعتکاران مجبور شد به جای بنا برای دریافت جام روی سکو برود.»

سرپرست تیم‌های ملی کشتی ایران در پایان گفت:‌ «خواسته‌های محمدبنا در مورد امکانات و توجه به کشتی به حق است. چرا که او معتقد است تیمش می‌تواند چند مدال در المپیک تصاحب کند که این قضیه در گرو توجه کامل به کشتی فرنگی است. البته امیدواریم محمد بنا دوباره به کارش ادامه دهد و از اردوی بعدی تیم ملی به جمع فرنگی‌کاران اضافه شود.»

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
    0 0
    دشمن پیشرفت کشتی محمدعلی صنعتکاران
  • محمد IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
    0 0
    ای کاش کمی هم ارزش بزرگان ورزش را میدانستند . مثل محمد بنا درا یران انگشت شمارند
  • محمد IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
    0 0
    ای کاش کمی هم ارزش بزرگان ورزش را میدانستند . مثل محمد بنا درا یران انگشت شمارند
  • فاطمه IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
    0 0
    آقای محمد بنا خسته نباشی.
  • ابوالفضل مشمول از گنبد IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
    0 0
    بابا تو اوج كنار نكش - بيا بازم قهرمان ميشي نترس
  • امیر رضا IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
    0 0
    باید به نظرات اقای بنا احترام گذاشت وهر امکاناتی که می خواهد دراختیارش گذاشت فوتبال با این وضع قرارداد های انچنانی دارد ولی کشتی چطور